PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"


Reputatie 7
Badge +3
Zondag 22 Maart 2015

Alle problemen verdwenen = Opgelost Bedankt (sinds 18 Maart 2015)

Woensdag 18 Maart

Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 19 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg




Patrick


smiley










Proximus TV een mooi woord.


Durf niet klagen , 'geduld hebben' zeggen ze zowel technische dienst als klantendienst .


Mijn GEDULD is op !!!!!!!

Proximus jullie gijzelen jullie klanten omdat er geen ander deftig alternatief aanwezig is bij de concurrentie.


Jullie moeten maar durven wetende de dat vele problemen bij jullie zijn , nee ik noem ze niet meer op .


Wil gewoon zeggen stop met diensten aan te bieden die niet correct werken .


Zorg ervoor dat deze correct werken alvorens ze aan te bieden.


En stop me de domme uit te hangen over het probleem met de wederkerend ge wiste opname's in jullie netwerk.


Jullie weten verdomd goed wat het probleem is.


Durf openlijk toe te geven dat jullie netwerk niet deugd en recent opnieuw werd gehakt.


Durf toegeven dat jullie niet in staat zijn om te garanderen dat wat jullie aan bieden ook in de praktijk zal functioneren.


Stop met innovaties die niet werken , stop met diensten aan te bieden die niet werken.


Over Netlix durf je klanten te zeggen , we bieden dit aan , maar de software is nog niet up to date .


Geef deze en zovele nuttige informatie door aan jullie klanten.


Stop met jullie te willen bewijzen als de nummer 1 ten koste van de klanten die achteraf met de miserie zitten.


Jullie weten perfect wat er mis gaat.


Meer dan 6 weken duurt dit nu en jullie weten perfect wat er bij mij is veranderd , volledige installatie vernieuwd , nog dezelfde problemen.


Het probleem ligt bij jullie niet bij mij thuis.


En nu ga ik verder.


Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.


Heb het BIPT gecontacteerd


Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.


Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.


Heb de pers gecontacteerd.


Patrick







108 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Elsa nu weet ik het zeker
Er is niks aangepast ?
Reputatie 7
Badge +3
Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 18 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg


@ Elsa ik reken op je


Patrick
Herzele heeft mij eens gezegd dat geduld een mooie deugd is..smiley
Dat zijn allemaal zaken die jullie opnoemen die ik nooit heb gezien hier.Ik neem bijna niets op nu maar in het weekend wel wat voetbal.maar heb nog nooit gezien of dat bolletje niet word weergegeven of er soms gewiste programma's terug verschijnen.
Je mag natuurlijk niet vergeten dat er met da andere decoders ook dergelijke problemen voorkomen en bij de ene meer dan bij de anderen en bij sommigen komen die problemen zelf niet voor.


Het zijn niet alleen nPVR opnames die bij sommigen niet kunnen gewist worden maar ook serie-opnames !


zoals je in je andere posten gezegd heb gewoon afwachten en geduld , maar ik stel vast dat je je geduld ook stilletjes aan opgeraakt, maar begrijpelijk natuurlijk als je het voor hebt.


Dan nog niet aan Telenet gedacht als alternatief, want blijkbaar valt dat daar al bij al goed mee !
Ik deel uw gevoelens. Met de nieuwe software wijziging SW versie gen 3000-14.11.1.16 bij de decoder V5 heeft Proximus alleen nieuwe problemen veroorzaakt en de oude niet opgelost. De vervelendste zijn:


- Spoelen bij nPVR faalt regelmatig


- Gewiste programma's verschijnen opnieuw na een reset.


- Geprogrammeerde uitzendingen worden niet aangegeven in de TV-Gids (het ronde cirkeltje)


- Bij een programmatie conflict verschijnt soms maar 1 titel en weet men niet met welke uitzending er een conflict is.


Proximus belooft al geruime tijd verbetering maar dat komt niet tot uiting in de praktijk.
Ja,als jij het zo ziet;Telenet heeft nu ook weer geen normaal forum.Dat nieuw forum waar ik je over sprak ziet er wel leuk uit;Is wel gemodereerd dus berer.Heb al een account maar heb zelf nog niet gaan zien er op.Ook maar enkel voor klanten van telenet.dat vind ik beter,is dus voor klanten die specificiek vragen en voorstellen hebben over telenet.Zo kan je waarschijnlijk ook meer te weten komen wat nog niet een klant van proximus weet.bv.uitbreiding van dit of dat.
Nee niet doen Ken breng ze niet op het idee om naar TN over te stappen , dan heeft dit forum geen zin van bestaan meer, als iedereen bij TN zit, zijn er geen Proximus klanten meer met problemen. lach


Dan heb ik nog liever wat verwijt te krijgen lachlach
Elsa,laat jouw ventje maar waar hij is,ik kan ook heel lief zijn en anders vraag je dit maar aan Marleen.Maar over West-Vlamingen of Walen gespoken wat ik nog altijd niet snap is dat als ik hier soms die tientallen klanten hoor klagen over hun verbinden dat ze steeds hun stekker moeten uit trekken.Omdat hun beeld bv.wegvalt of die tv gids het niet goed meer doet.Of er iets anders fout is.En dan als jij dan een antwoord geeft met stekker uit trekken.Dan krijg jij meestal het verwijt dit weten we al.Dan vraag ik mij af.Waarom blijven deze klanten bij proximus als zij dan zoveel miserie hebben,want bij telenet heb je zulk prubleem niet van dat rebooten.
Je mag het nu draaien en keren zoals je wilt of we mogen hier nog 100 pagina's vol schrijven over zijn problemen, er is maar één oplossing en dat is dat proximus zijn probleem met zijn verbinding aanpakt en oplost of inderdaad dat hij zegt salut en de kost ik ga naar de concurrentie, maar daar is hij wijs en oud genoeg voor om zelf de beslissing te nemen.


Hij zal ergens iets met de juridische wereld te maken hebben zeker ofwel is hij een oer koppige West-Vlaming als mijn dierbare wederhelft lach


Maar anders kan mijn ventje ook heel lief zijn hoor, je moet alleen weten wat voor bier je in de kuip hebt lach


Desalniettemin profiteer van deze zonnig dag,


Elsa
Patrick als je daar vanaf wil geraken dan doe je simpelweg een overstap naar telenet,en heb je ook niet meer dat dagelijk rebooten.Ik weet nu niet jij hebt een v4 denk ik.ik heb gezegd dat je die van mij mag hebben.Regel dat gewoon met proximus en dan heb je het probleem niet meer en heb je ook netflix.
Dan begrijp ik echt niet waarom je dan niet bv. naar TN overstapt?


En je bloot geven, ik zeg toch ook alles wat ik weet en ervaar je doet toch niks illegaal!
Reputatie 7
Badge +3
Telkens weer op een repair profiel komen en telkens weer moeten bellen naar 080022424 om je lijn te resetten is niet plezierig


En dit meerdere malen per dag en dan horen van Proximus ' we vinden het probleem niet maar je lijn is gestoord'


hier onder het resultaat van de recentste meting.







Met zo een waarde kan je toch niet deftig TV kijken .


En ik maar blijven klagen en ondertussen verder sukkelen, ik heb de laatste 2 maanden al meer contact gehad via telefoon, mail, contact center , techniekers enz. sinds de jaren dat ik klant ben.


Patrick




Reputatie 7
Badge +3
Moest ik geen problemen hebben met Proximus diensten bij mij geïnstalleerd dan zou ik nooit deze topic hebben opgestart.


Ik geef me hier meer dan bloot in dit forum met hier openbaar mijn gedacht te zeggen over hoe ik Proximus nu ervaar.


En ik hoop dan ook op enig respect .


Heb geduld .


Patrick

Geduld is een schone deugd.



en het noemt 'Proximus' lach
Ja dat zou ik wel geloven het heeft bij u nog nooit goed gewerkt en ik ga maar niet vragen zeker wat deze compensatie dan was lach


(tussen haakjes ik hoef het ook niet te weten aangezien ik een tevreden klant ben)ja


Elsa
Reputatie 7
Badge +3
Geduld is een schone deugd.


Ik kan en mag me er verder niet over uitweiden laat de instanties hun werk doen. Werd me op de neus geduwd.


Ondertussen moet ik ook afwachten.


En Elsa de compensatie hier bij mij gaat over meer dan een USB Stick en commerciële tegemoetkoming .


Patrick




Ik heb inderdaad juist dezelfde ervaring opgedaan en zelf niet alleen financiële compensatie maar ook bv een gratis usb 3G stick gekregen met gratis datavolume om voorlopig verder te kunnen tot het probleem opgelost werd. Ik heb echt nog geen enkele reden van klagen over Belgacom/Proximusja
Reputatie 4
Beste Patrick,


Mag ik dan zo vrij zijn van dit te vertalen dat er ook niks in de pers gaat komen?


Verder kan Ik je inlichten dat ik altijd compensatie gekregen heb van Proximus (Belgacom), bij problemen die enkele dagen in beslag namen, vooraleer er een definitieve oplossing kon aangeboden worden..


Met vriendelijke groeten,


Vincent.
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan alleen zeggen dat de instanties die ik heb gecontacteerd , Proximus er over hebben aan gesproken en dat deze bevestigd hebben dat ik problemen heb met hun diensten die niet correct functioneren , en dat Proximus me ondertussen al een commerciële geste heeft gedaan.


Wat niet weg neemt dat zolang dit probleem niet in de puntjes wordt opgelost ik altijd zal blijven klagen.


Maar ik kan nu er verder niets meer over zeggen.


Patrick
Reputatie 7
Badge +3
@ Mario - Ken relax
@Vincent even melden dat ik ook niet specifiek over dit geval spreek.Maar ik haal enkel aan,alles wat hij volgens mij zegt over die andere zaak waar jij misschien niet zoveel van weet van brieven sturen naar de minister eb ombutdiensten en zo voort.Daar geloof ik geen fluit van;Want hij zegt zelf dat hij van nog niets heeft gehoord als iemand er naar vraagt.Dat is dat gene waar ik met Marleen het over had;En ik weet niet maar je mag het gerust weten die kerel heeft een pik op mij.En de reden mag je ook weten want die is toch al bekend.Ik ben op 10 jarige leeftijd geopereerd aan een kwaadaardige hersenttumor ik ben nu 48,en hij beweerd hier in het openbaar dat dit niet waar is.Als jij dat normaal vind shapo.Maar zo iemand is dat.En ik durf wedden dat dit bericht tegen 9 uur morgen ochtend door de medewerkers weer verwijderd is.Omdat men hier geen waarheid mag zetten
Reputatie 4
Best forumleden,


Even nog verduidelijken, om alle misverstanden uit de wereld te helpen, dat er namelijk bij Patrick nog andere connectie problemen zijn, zodat het inderdaad bij hem niet enkel om het buffer probleem alleen gaat.


Met vriendelijke groeten,


Vincent
Reputatie 7
Badge +6
knipoog

Reageer