PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"


Reputatie 7
Badge +3
Zondag 22 Maart 2015

Alle problemen verdwenen = Opgelost Bedankt (sinds 18 Maart 2015)

Woensdag 18 Maart

Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 19 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg




Patrick


smiley










Proximus TV een mooi woord.


Durf niet klagen , 'geduld hebben' zeggen ze zowel technische dienst als klantendienst .


Mijn GEDULD is op !!!!!!!

Proximus jullie gijzelen jullie klanten omdat er geen ander deftig alternatief aanwezig is bij de concurrentie.


Jullie moeten maar durven wetende de dat vele problemen bij jullie zijn , nee ik noem ze niet meer op .


Wil gewoon zeggen stop met diensten aan te bieden die niet correct werken .


Zorg ervoor dat deze correct werken alvorens ze aan te bieden.


En stop me de domme uit te hangen over het probleem met de wederkerend ge wiste opname's in jullie netwerk.


Jullie weten verdomd goed wat het probleem is.


Durf openlijk toe te geven dat jullie netwerk niet deugd en recent opnieuw werd gehakt.


Durf toegeven dat jullie niet in staat zijn om te garanderen dat wat jullie aan bieden ook in de praktijk zal functioneren.


Stop met innovaties die niet werken , stop met diensten aan te bieden die niet werken.


Over Netlix durf je klanten te zeggen , we bieden dit aan , maar de software is nog niet up to date .


Geef deze en zovele nuttige informatie door aan jullie klanten.


Stop met jullie te willen bewijzen als de nummer 1 ten koste van de klanten die achteraf met de miserie zitten.


Jullie weten perfect wat er mis gaat.


Meer dan 6 weken duurt dit nu en jullie weten perfect wat er bij mij is veranderd , volledige installatie vernieuwd , nog dezelfde problemen.


Het probleem ligt bij jullie niet bij mij thuis.


En nu ga ik verder.


Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.


Heb het BIPT gecontacteerd


Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.


Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.


Heb de pers gecontacteerd.


Patrick







108 reacties

Inderdaad daar heb je 100% gelijk in, dit werd hier al met handen en voeten uitgelegd op het forum, het probleem is dat niet iedereen op dit forum komt aangezien er veel gebruik maken van ander media waar ik trouwens vaststel dat Proximus daar veel vlugger en korten op de bal speelt.

Daarom heb ik deze mensen die mij hierover aangesproken hebben via mail of mij op andere fora en andere sociale media , hun ook uitgelegd dat dit tegenwoordig geen probleem is om die te laten ruilen voor een V5 en dat ze best erbij moeten vermelden dat ze Neflix willen hebben en hun ook uitgelegd als ze dan toch uitzonderlijk geen V5 moesten vast krijgen (door mss juist op de verkeerde persoon te vallen) dat ze dan ook nog de oude goocheltruc uit de bus kunnen halen.

Ondertussen heb ik ook al van velen van hen een bericht teruggekregen dat het inderdaad ook gelukt is zonder probleem om de v4 door een v5 te ruilen en zelf de nieuwe aan huis gebracht werd of opgestuurd werd via Kiala, volgens zij zelf verkozen en dat ze de goocheltruc totaal niet hebben moeten toepassen .

(goocheltruc bij manier van spreken natuurlijk , omdat iemand dat zo ooit genoemd heeft lange tijd geleden op een ander forum 😉


Maar wat ik eigenlijk wel wilde duidelijk maken in mijn vorige post dat ik nog overal op het internet vaststel, dat als de mensen de vraag stellen van wanneer dat netflix op hun decoder gaat mogelijk worden, dat Proximus nog altijd het antwoord geeft dat ze er nog geen definitieve datum kunnen erop plakken en dus de schijn geven dat dit wel nog gaat op de V4 komen.

Of dit niet kan omdat de V4 verouderd is dat laat ik in het midden, want niet vergeten dat het lukt en goed werkt met een onnozele HDMI stickje dat je op je TV plugt, enfin dat wordt dan weer een gans andere discussie !


Voor de forumlezers die het nog niet moesten weten wat die zogezegde goocheltruc is 😉 kunnen altijd de uitleg terugvinden

(en veel meer andere problemen en zaken die hier al gedurende jaren op het forum besproken werden )

hier ▬► je-decoder-voor-de-recentste-omruilen.


Verder wens ik aan allen nog een zeer prettige en aangename zondag,


groetjes,


Elsa.
Reputatie 7
Badge +6
Wat heeft het voor zin al die instanties aan te spreken/schrijven en dat hier op het forum uit te bazuinen en dan niks te willen (of kunnen mss) zeggen over hun reacties ???? Moeten we nu onder de indruk zijn of wat?


@Elsa: laat je zondag niet bederven en keep up the good work !
Dreigen is ook een specialiteit voor sommigen maar of dat altijd veel uithaalt dat is inderdaad een andere vraag !

Maar iedereen heeft zijn dada om de dag door te brengen zeker ;-)


Elsa.
Reputatie 7
Badge +6
Eerder de nacht, denk ik, Elsa.lach
ja dan staat de je post ook altijd mooi bovenaan en dan maar de pot verwijten dat de ketel zwart ziet,

maar het is een veel te mooie dag vandaag om deze te laten verpesten (of dat gaat lukken 😉

om welke reden dan ook, dus profiteer er ook maar van, beter gezegd misschien dat iedereen er maar van profiteert op zijn manier die hij persoonlijk verkiest en ook van zijn nachten lach


Elsa
@Patrick,er is nu met de medewerkers iets overeengekomen.En ik zou willen dat je je er aan houd.Anders volgen er morgen de nodige maatregelen.En hoef je niet meer in raadsels te spreken.
Ik ben nu eens blij dat een ander het ook eens begint in te zien wat voor iemand dat is;Dus medewerkers trekt jullie ogen eens open.En nog eens ik zoek hier niet de confrontatie,en maak hier niet de ambras.Het is wel andersom.En ik zou hier ook nog niet zo lang zitten anders denk ik.
Als je zegt dat ik niet kan schrijven patrick zie dan eerst naar je eigen.Als hij het forum naar zijn hand wil zetten mag IS van mij hier ook binnenvallen.lach
Onder welke indruk Marleen.Heb jij een hof?
misschien kan ik binnenkort mijn masker terug afzetten als de zon schijnt.
alles goed aangesloten , de juiste instellingen , een hardware reset gedaan ? kan toch niet dat jij ,Patrick zoveel problemen ondervindt ? is er daar niemand in je geburen die ook Proximus heeft om jou te helpen ? verrassing
Reputatie 7
Badge +3
En deze avond weer op een repair profile , lijntest via My Proximus geeft weer aan dat de decoder niet correct werkt. En wat nu? Nog eens alles vernieuwen Proximus? Het zou beter zijn om eindelIjk . Die telefoonlijn die hier al 50 jaar ligt te vernieuwen. Daar zit het probleem en niet in de apperatuur, instalatie. Moet stillaan gaan geloven dat jullie niet meer willen investeren in jullie netwerk-. Maar wat jullie nu doen kost ook enorm veel geld, telkens opnieuw de modem, decoder vervangen en techniekers langs sturen. Dit zal op termijn meer kosten dan de kabels van de telefoonlijn te vernieuwen. En door dit soort gedoe betaald de klant telkens weer het gelag. Op deze manier worden er onnodige kosten gedaan en de klant is hier de dupe van. We zullen het binnenkort wel zien met de voorziene prijs stijging in juni 2015.


Patrick
hopelijk blijven ze dan nog altijd lager met hun prijs dan bij TN , want er zijn er nu juist zoveel overgestapt van TN naar PX om die reden ;-)


Komen er dan geen specialisten van het hoger echelon om de zaak op te lossen, in het begin dat ik aangesloten ben bij Belgacom en ook veel problemen had , hebben ze, op mijn vraag en aandringen, gekomen om alles uit te pluizen waar de problemen zaten en dan was dan relatief vlug opgelost.

En al die jaren nadien heb ik gelukkig totaal geen problemen meer gehad, en ik zou het liefst houden zo!


Elsa.
@ Allen,

Aangezien ik altijd iets wil bijleren zit ik nog met iets dat niet duidelijk is,

waarom een Obox ipv een BBOX3(met voip) aangezien deze nog meer kan,

zelfs al werk je met een eigen router achter de Box dan hoeft dat toch geen Olo BBox te zijn!


Elsa


Beste,


Om nog even duidelijk te zijn naar iedereen.


We willen enkel dat ons Proximus forum gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is.



Ons forum biedt u de mogelijkheid om online samen te werken met andere klanten en medewerkers en streeft ernaar u te helpen een beter inzicht te verwerven in de producten en diensten van Proximus.

Alle nuttige info is dus zeker welkom.



Iedere gebruiker moet ook respect hebben voor de andere gebruikers.



We zouden dan ook willen vragen om het verleden nu te laten rusten en elkaar op een respectvolle manier te behandelen.



Als iemand iets zegt wat niet door de beugel kan, gelieve dan niet te reageren maar dit via een privebericht aan ons te melden.

Wij zullen dan kijken hoe/of we hierop zullen reageren.



Met vriendelijke groeten,

Davy
Reputatie 7
Badge +1
Hun geduld was blijkbaar ook op....duivel
Elsa ik dacht dat jij hier voor mij nog iets had geschreven maar het is ook al weg zie ik.Blijkbaar maak jij reclame of iets op dit forum.Ik weet het nu ook al niet meer wat hier nog mag.Geef mij die tijd van 6 maand geleden maar terug,ik heb nooit of nooit geweten dat Eva die berichten constant hier van het forum aan het verwijderen was.Maar wat wil je als je daar met zoveel man zit.Die hoeven ook niets anders te doen.Dus ze kunnen dan wel iets uit mijn hoofd hebben gehaald en de rest hebben af ge schraapt als sommigen beseffen wat dit is.Ik ben nog bij mijn volle verstand.
Reputatie 4

Heb de pers gecontacteerd



waar en wanneer gaan we daar iets kunnen van lezen?


M.v.g.


Vincent.
@Davy ik ben blij dat jij dit nu eens openlijk op het forum komt zeggen.Maar nu hoop ik ook dat jij een privé mail stuurt naar die Patrick.Want ik heb nu de nodige getuigen,en heb jou verleden week vanalles al uitgelegd en ben dat beu om hier dag in dag uit bekakt te worden door die kerel.Bij Eva was dit over 6 maand verleden tijd die gasten lagen van dat forum.Ik heb er in die periode (15 jaar) al 4 buiten gekregen.Gewoon omdat zij afwisten van mijn ziekte,en hij gaat nog eens beweren dat het niet waar is ik hoop dat hij het zelfde krijgt.Jullie blijven hier zagen met wilde beloften.Het is precies of je bent bang van hem.omdat hij zit te dreigen met zijn ministers en zijn ombudsdiensten.Je moet gewoon doen zoals Eva het deed,en zoals ik het in die mail heb uit ge legt.En anders stuur je er nog maar een.En je moet hem een privé mail sturen met het zelfde wat je tegen mij hebt gezegt,want die trekt zijn eigen niets aan.En nog iets ik weet niet zou het misschien niet beter zijn aan jullie beveiliging iets doen.Niet dat ik die hacker ben hoor.smiley




Maar ik denk dat je je nu kan aanmelden met een dubbel email adres.En ik vermoed dat die Patrick daar met een dubbel op zit.Dan kan je dat niet meer.Dan kan je enkel maar per IP adres en kan je er dus geen twee maken.
Je kan natuurlijk bv op verschillende plaatsen op het forum komen ik zeg maar iets, thuis met ene en op het werk met ene enz.., maar je wegstoppen achter een tweede account is niet zo simpel als je denkt, niet direct maar op de lange duur, kan je uit de manier waarop er gepost wordt afleiden wie er eigenlijk achter steekt. Je mag niet vergeten dat er o.a. een deel van je karakter insteekt, zonder dat je er zelf van bewust bent.

Er zijn mensen die er voor speciaal opgeleid zijn maar of Proximus daarvoor iemand zal bij in dienst nemen, dat betwijfel ik ten zeerste ;-)
Het is maar een idee dat ik had,en dat me gisteren te binnen schoot toen ik aan het zonnen was.cool


Daarom is het de taak van proximus om zo een beveiliging aan te maken.Als dit bij master magic mogelijk is zou dit hier toch ook moeten kunnen denk.Ik.Ik dacht at er nu meer klanten zijn bij proximus dan bij telenet dus het zou toch ook de moeite zijn om dit eens uit te voeren.Ze zullen misschien extra personeel in dienst moeten nemen,maar een forum waar iemand met 2 of meer verschillende accounts zit is ook niet meer van vandaag,zn trouwens onoverzichtelijk.Ik kan dan wel van naam/geslacht of alias verandert zijn.Maar heb nog nooit van zolang ik hier zit meer dan één account gehad.






Dat zal ook een heel klein percentage zijn die dit doen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nu de Apple TV aangesloten en kan perfect Netflix bekijken .


Dus zit het probleem hem wel degelijk in de decoder , die om de 10/11 minuten een disconnect heeft van het netwerk. Dit alleen als ik Netflix bekijk via de decoder.


Patrick
't werkt zelf zeer goed met een onnozele chrome stick en Proximus ontkent ook het probleem niet.
Reputatie 4
Beste Elsa,


Dat Proximus het probleem kent en niet ontkent, dat is indersaad zo. Het heeft ook inderdaad te maken met buffering zoals je het zelf al vroeger vermeld hebt.


Met vriendelijke groeten,


Vincent.

Reageer