Skip to main content
Beantwoord

Problemen met TV Overal hier melden


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

31 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 23 augustus 2011
Euh, dat zijn niet de zender in de gids.
Dit zijn de zenders die je kan activeren of verplaatsen via de app.
Onder voorbehoud vermoed ik dan ook dat dit de zenders zijn die beschikbaar zullen komen.

Dabo_01
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 augustus 2011
TV Overal werkt niet op de galaxy tab 10.1. Een zwart scherm na het opstarten. Verder kom ik niet.

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 23 augustus 2011
gaat wel degelijk over de organisatie van tv gids hoor axs,

vink bv zender één maar eens uit... je zal zien dat die zender dan niet meer in de tv gids voorkomt, maar wel nog te bekijken is via de app. bij mijn weten kan.

mvg

Hier ook dit probleem:

ik kan inloggen met mijn e-services login en de app herkent me , tv-gids werkt maar als ik live-tv aanklik krijg ik de melding dat ik klant moet zijn wat ik al jaren ben :-(

Iemand een idee?

Alvast bedankt

RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 539 reacties
  • 10 september 2011
net hetzelfde probleem de app toont mij als 'logged in'; maar als ik live-tv moet kijken moet ik weer mijn paswoord geven en ben ik plots geen belgacom klant meer:(

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 10 september 2011
Allen ,

Wat kan helpen is de modem even te resetten.

Anders best dit doen

Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail
https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow
Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.
mvg,


Patrick