Ik krijg nu de melding dat ik Belgacom TV klant moet zijn om van TV Overal te kunnen genieten.
Ik ben Belgacom TV klant.
Heb het door gegeven naar de technische dienst en ze hebben blijkbaar nog oproepen gekregen.
De persoon aan de telefoon zei me dat hij me later zal terug bellen omdat een expert nog aan het achterhalen is wat het probleem is.
Mochten andere gebruikers ook deze problemen hebben gelieve ze te posten in deze topic.
(Heb deze topic aangemaakt op vraag van de helpdesk)
Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail
https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow
Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.
mvg,
Patrick
Beantwoord
Problemen met TV Overal hier melden
Beste antwoord door Pat52
Goed Nieuws
Sinds 17 uur functioneert het terug hier bij mij.
Wat je wel moet doen als je de aplicatie opstart je uitloggen en dan opnieuw inloggen
Het probleem lag aan de server instellingen bij Belgacom . Al dus de persoon van de support die me belde.
Patrick
Bekijk origineelSinds 17 uur functioneert het terug hier bij mij.
Wat je wel moet doen als je de aplicatie opstart je uitloggen en dan opnieuw inloggen
Het probleem lag aan de server instellingen bij Belgacom . Al dus de persoon van de support die me belde.
Patrick
Toon eerste bericht
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.