Skip to main content
Ik krijg nu de melding dat ik Belgacom TV klant moet zijn om van TV Overal te kunnen genieten.



Ik ben Belgacom TV klant.



Heb het door gegeven naar de technische dienst en ze hebben blijkbaar nog oproepen gekregen.



De persoon aan de telefoon zei me dat hij me later zal terug bellen omdat een expert nog aan het achterhalen is wat het probleem is.



Mochten andere gebruikers ook deze problemen hebben gelieve ze te posten in deze topic.



(Heb deze topic aangemaakt op vraag van de helpdesk)



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,





Patrick

Allen ,



Wat kan helpen is de modem even te resetten.



Anders best dit doen



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,





Patrick


net hetzelfde probleem de app toont mij als 'logged in'; maar als ik live-tv moet kijken moet ik weer mijn paswoord geven en ben ik plots geen belgacom klant meer:(


Hier ook dit probleem:



ik kan inloggen met mijn e-services login en de app herkent me , tv-gids werkt maar als ik live-tv aanklik krijg ik de melding dat ik klant moet zijn wat ik al jaren ben :-(



Iemand een idee?



Alvast bedankt


gaat wel degelijk over de organisatie van tv gids hoor axs,



vink bv zender één maar eens uit... je zal zien dat die zender dan niet meer in de tv gids voorkomt, maar wel nog te bekijken is via de app. bij mijn weten kan.



mvg


TV Overal werkt niet op de galaxy tab 10.1. Een zwart scherm na het opstarten. Verder kom ik niet.


Euh, dat zijn niet de zender in de gids.

Dit zijn de zenders die je kan activeren of verplaatsen via de app.

Onder voorbehoud vermoed ik dan ook dat dit de zenders zijn die beschikbaar zullen komen.


axs, dat zijn die zenders die je kan zien staan in de tv gids... heeft niets te maken met wat je op de app kan bekijken.



mvg


Hmmm... als je de TV app opent en naar instellingen gaat zie je daar het volgende lijstje:



EEN - CANVAS/KETNET - VTM - VT4 - VIJ TV - 2BE - VITAYA - ACHT - BELGACOM ZOON NL - ANNE - EUROSPORT NL - EUROSPORT FR - BELGACOM ZOOM FR - CARTOON NETWORK NL - VTM KZOOM - NICKLEDEON JUNIOR NL - TIJI - CANAL J - NICKLEDEON JUNIOR FR - JIM - MCM POP - TRACE URBAN - LA UNE - LA DEUX - RTL-TVI - CLUB RTL - PLUG RTL - TF1 - FRANCE 2 - FRANCE 3 - AB3 - AB4 - CARTOON NETWORK FRANCE



Deze kan je activeren of verplaatsen.



Ik vermoed dus dat dit de zenders gaan zijn die worden uitgezonden via TV overal.


en anne is een samenwerking tussen Belgacom en de VMMa, er is nog geen enkele VMMa zender te zien geweest op TV Overal



mvg


de uitzendrechten voor tv overal zijn heel gecompliceerd, en van heel andere orde dan gewoon die zenders in de huiskamer brengen. als zenders niet willen meewerken is dat spijtig, maar belgacom kan ze niet tonen als ze niet willen.



persoonlijk vind ik het vlaamse aanbod nog zo slecht niet, wij hebben tenminste één en canvas, voor mij toch nog steeds de zenders die ik het meest bekijk. de walen moeten het stellen met wat commerciele zenders van bedenkelijk allooi.



dit gezegd zijnde, hopelijk komen er nog zenders bij, maar dit zal niet vanzelfsprekend zijn en belgacom kan je hier niet verantwoordelijk voor stellen. belgacom zal tot het uiterste gaan het aanbod uit te breiden, zeker na commercialisatie



mvg


anne kon niet weigeren, want is een zender van Belgacom TV zelf.

Dus als anne er niet bij is, dan is dit volledig de verantwoordelijkheid van Belgacom zelf.




Hoi, Patrick



Dat sommige zenders niet willen meewerken tot daar en toe maar hun eigen zender anne is er zelfs niet bij. Waarom zouden die zenders weigeren we hebben abbo bij Belgacom we betalen ervoor en dan met alleen EEN en CANVAS komen vindt ik maar erg hoor.


Heb te horen gekregen dat de zenders die nu te verkrijgen zijn enkel de zenders zijn die wilden mee werken tijdens de test periode.



Dus de andere zenders hebben hun medewerking geweigerd en het dus niet Belgacom is dat ze niet wil aanbieden.





mvg,



Patrick


Net binnen gekregen op mijn Tablet



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail



mobile.applications@belgacom.be of mobileapplications.belgacom@gmail.com



Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.



mvg,


De app. crasht nu ook niet meer op de Samsung Tab na een nieuwe update maar nu komt er de melding .



Fout u dient Belgacom TV Klant te zijn en vervolgens Fout de server is momenteel niet beschikbaar.


ja, dat is mijn foutmelding die ik krijg, maar crashen doet mijn app niet hoor. 't is dan ook geen tablet, maar een smartphone



mvg


Dit krijg je momenteel te zien vervolgens zal de aplicatie sluiten en word er gevraagd om dit te melden en te beschrijven zeker doen via je Tablet







mvg


Er zijn opnieuw problemen .



Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server / of de srever is niet beschikbaar probeer het later opnieuw .



De toepassing sluit zelf af en vraagt om een feedback te verzenden en het probleem te beschrijven .



Zekers doen zo weten de developers en technici welke problemen er zich voor doen met de aplicatie.



Wel handig dat de bijgewerkte aplicatie nu voorzien is om vanaf je toestel een feedback te verzenden .



Patrick


Op je Tab ga je naar de instellingen , vervolgens naar datum en tijd , nu tijdzone instellen daar selecterr je MIDDEN EUROPESE standaartijd (Brussel).



Nu de tijd op je Tab opnieuw instellen . Ook zeker Automatisch uitvinken



Eens deze handelingen uitgevoerd zou de TV gids nu een correcte tijd weergave hebben.



Succes



Patrick


Bij mij loopt de tv gids twee uur achter. het nieuws van 19.00u begint om 17.00u etc. Iemand die daar ook last van heeft?


Hier ook alles OK sinds vanmiddag.



gr,



Hans


Momenteel zijn er terug problemen.



Er komt de melding server niet beschikbaar.



Wat je dan moet doen : uitloggen op je tab bij TV Overal en opnieuw inloggen.



Normaal gezien werkt het dan opnieuw



Succes


Goed Nieuws



Sinds 17 uur functioneert het terug hier bij mij.



Wat je wel moet doen als je de aplicatie opstart je uitloggen en dan opnieuw inloggen



Het probleem lag aan de server instellingen bij Belgacom . Al dus de persoon van de support die me belde.



Patrick


heb vrijdag ook geprobeerd: werkte niet in de voormiddag



rond 15u applicatie verwijdert en de nieuwere versie op de market gedownload: sindsdien werkt alles perfect.

alleen blijft dat irritant schermpje dat je waarschuwt wanneer je via je simkaart online gaat voor het scherm hangen als je tv wil kijken.



Via Wifi geen enkel probleem bij mij pmet de Tab P1000 (7 inch model)


ja mannen, ze zijn op de hoogte van dit probleem



volgens Eva op twitter zouden de problemen morgen of ten laatste overmorgen moeten opgelost zijn



http://twitter.com/belgacom_eva_NL/status/87800148473810944



't is wel vreemd dat het eerste werkte voor jullie, en achteraf in panne viel....



hier werkt het nog steeds perfect overigens



mvg


Reageer