Skip to main content
Ik krijg nu de melding dat ik Belgacom TV klant moet zijn om van TV Overal te kunnen genieten.



Ik ben Belgacom TV klant.



Heb het door gegeven naar de technische dienst en ze hebben blijkbaar nog oproepen gekregen.



De persoon aan de telefoon zei me dat hij me later zal terug bellen omdat een expert nog aan het achterhalen is wat het probleem is.



Mochten andere gebruikers ook deze problemen hebben gelieve ze te posten in deze topic.



(Heb deze topic aangemaakt op vraag van de helpdesk)



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,





Patrick

Euh, dat zijn niet de zender in de gids.

Dit zijn de zenders die je kan activeren of verplaatsen via de app.

Onder voorbehoud vermoed ik dan ook dat dit de zenders zijn die beschikbaar zullen komen.


TV Overal werkt niet op de galaxy tab 10.1. Een zwart scherm na het opstarten. Verder kom ik niet.


gaat wel degelijk over de organisatie van tv gids hoor axs,



vink bv zender één maar eens uit... je zal zien dat die zender dan niet meer in de tv gids voorkomt, maar wel nog te bekijken is via de app. bij mijn weten kan.



mvg


Hier ook dit probleem:



ik kan inloggen met mijn e-services login en de app herkent me , tv-gids werkt maar als ik live-tv aanklik krijg ik de melding dat ik klant moet zijn wat ik al jaren ben :-(



Iemand een idee?



Alvast bedankt


net hetzelfde probleem de app toont mij als 'logged in'; maar als ik live-tv moet kijken moet ik weer mijn paswoord geven en ben ik plots geen belgacom klant meer:(


Allen ,



Wat kan helpen is de modem even te resetten.



Anders best dit doen



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,





Patrick


Reageer