Beantwoord

Problemen met TV Overal hier melden



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Euh, dat zijn niet de zender in de gids.
Dit zijn de zenders die je kan activeren of verplaatsen via de app.
Onder voorbehoud vermoed ik dan ook dat dit de zenders zijn die beschikbaar zullen komen.
TV Overal werkt niet op de galaxy tab 10.1. Een zwart scherm na het opstarten. Verder kom ik niet.
gaat wel degelijk over de organisatie van tv gids hoor axs,

vink bv zender één maar eens uit... je zal zien dat die zender dan niet meer in de tv gids voorkomt, maar wel nog te bekijken is via de app. bij mijn weten kan.

mvg
Hier ook dit probleem:

ik kan inloggen met mijn e-services login en de app herkent me , tv-gids werkt maar als ik live-tv aanklik krijg ik de melding dat ik klant moet zijn wat ik al jaren ben :-(

Iemand een idee?

Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge
net hetzelfde probleem de app toont mij als 'logged in'; maar als ik live-tv moet kijken moet ik weer mijn paswoord geven en ben ik plots geen belgacom klant meer:(
Reputatie 7
Badge +3
Allen ,

Wat kan helpen is de modem even te resetten.

Anders best dit doen

Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail
https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow
Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.
mvg,


Patrick

Reageer