Zodra ik eender welk programma heb geprogrameerd voor opname verdwijnt kanaal 8 uit de lijst. Schept wel problemen als ik voor die dag nog een opname wens te programeren.
Hoelang 't wegblijft moet ik nog uitvissen. ;o)
Bladzijde 1 / 2
Dag Marie, is dit wanneer je iets op de zender zelf inplant of altijd? Het gaat hier dan over CAZ? Heb je wel nog zender 37?
Nee, 't gebeurt altijd en 't is inderdaad CAZ die verdwijnt. Of 37 er nog is zal ik straks eens proberen. ;o)
Kanaal 37 staat niet in de lijst.
Hi Marie
CAZ digitaal : zender 8
CAZ High definition : zender 37
Dus met andere woorden, als ik je goed begrijp verdwijnt de zender CAZ altijd voor onbepaalde tijd
en dit wanneer je willekeurig van om het even welke zender een opname programmeert, of dit nu op CAZ is of op vier, canvas, q2, etc..??
Je v4 decoder heeft een dual stream in HD mogelijkheid, dus een beperking van de streaming zal niet aan oorzaak liggen, vooral ik merk je vooral niet in HD maar in SD opneemt.
IK denk eerder in de richting van v4 decoder die 'flipt' door een slechte verbinding naar router/ modem toe of een intern probleem v4 decoder
Kan je eens alles herstarten te beginnen met de router (bbox)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-int...
Indien nog problemen geef me dan eens een exact voorbeeld
tijdstip, zender+ programma titel dat je programmeert ter opname.. op moment dus dat 8, 37 niet aanwezig dan blijkt te zijn na programmatie
mvg sabine
CAZ digitaal : zender 8
CAZ High definition : zender 37
Dus met andere woorden, als ik je goed begrijp verdwijnt de zender CAZ altijd voor onbepaalde tijd
en dit wanneer je willekeurig van om het even welke zender een opname programmeert, of dit nu op CAZ is of op vier, canvas, q2, etc..??
Je v4 decoder heeft een dual stream in HD mogelijkheid, dus een beperking van de streaming zal niet aan oorzaak liggen, vooral ik merk je vooral niet in HD maar in SD opneemt.
IK denk eerder in de richting van v4 decoder die 'flipt' door een slechte verbinding naar router/ modem toe of een intern probleem v4 decoder
Kan je eens alles herstarten te beginnen met de router (bbox)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-int...
Indien nog problemen geef me dan eens een exact voorbeeld
tijdstip, zender+ programma titel dat je programmeert ter opname.. op moment dus dat 8, 37 niet aanwezig dan blijkt te zijn na programmatie
mvg sabine
Heb 't juist nog eens geprobeerd (alvorens alles te resetten).
8 is er, 37 niet; heb een film op 4 geprogrammeerd, dan kom ik op de Log-In page.
Na de log -in terug naar de TV gids en 8 is verdwenen.
Laat je straks weten wanneerhij terug is en wat er gebeurt na een reset.
;o)
8 is er, 37 niet; heb een film op 4 geprogrammeerd, dan kom ik op de Log-In page.
Na de log -in terug naar de TV gids en 8 is verdwenen.
Laat je straks weten wanneerhij terug is en wat er gebeurt na een reset.
;o)
Als ik mijn Browser terug start is alles terug als voorheen. 8 is er, 37 niet.
;o)
;o)
Heb de router terug gestart, alles normaal, zelfs 37 is er.
Film geprogrammeerd op 8, naar Log-In en terug, 8 is verdwenen - 37 blijft.
;o)
Film geprogrammeerd op 8, naar Log-In en terug, 8 is verdwenen - 37 blijft.
;o)
Browser terug geopend, 8 is terug maar 37 is verdwenen. ;o)
Test begonnen om 10.15, op 4 had ik "My super Ex-Girlfriend" geprogrammeerd,
op 8 was het "The Great Escape".
Hopelijk heb jij een plausibele uitleg.
;o)
Test begonnen om 10.15, op 4 had ik "My super Ex-Girlfriend" geprogrammeerd,
op 8 was het "The Great Escape".
Hopelijk heb jij een plausibele uitleg.
;o)
Ligt het mss aan de browser? Ik gebruik Firefox.
Zal straks eens met een andere proberen.
;o)
Zal straks eens met een andere proberen.
;o)
Awel ik zou je toch aanraden om even met andere browser te proberen. Indien het niet lukt, zal ik dit even naar onze engineering doorsturen. Mvg, AM
Werk nu via EDGE en 't resultaat is identiek.
Weet niet of dat gerelateerd is maar met geen van de twee kan ik TV kijken via mijn PC.
'k Krijg de mededeling dat de browsers niet compatibel zijn maar dat er aan gewerkt wordt.
;o)
Weet niet of dat gerelateerd is maar met geen van de twee kan ik TV kijken via mijn PC.
'k Krijg de mededeling dat de browsers niet compatibel zijn maar dat er aan gewerkt wordt.
;o)
Gebruik Internet Explorer, die moet zeker gaan want met de andere browsers zijn er problemen. Mvg, AM
't Spijt me zeer, 'k werk nu met IE en 't resultaat is 't zelfde.
;o)
;o)
Wie heeft eigenlijk uw laatste inbreng als "beste antwoord" gekwalificeerd, zelfs zonder een resultaat af te wachten?
Ik zeker niet want ik heb nog geen antwoord.
;o)
Ik zeker niet want ik heb nog geen antwoord.
;o)
Ik denk dat je in dit geval "beste antwoord" iets anders moet zien, het is namelijk een probleem dat enkel nog verder op te lossen is door medewerkers van proximus en wilt het eigenlijk zeggen dat er een oplossing in de maak is en het verder zal opgevolgd worden tot het eindresultaat de oplossing er is.
Dus in dit geval wilt het niet zeggen dat het niet meer opgevolgd zal worden..
Als er iemand anders (niet van proximus) een antwoord geeft hoe het door proximus zou kunnen opgelost worden, dan zou er geen beste antwoord mogen aan gegeven worden aangezien er dan geen procedure in gang gezet werd naar de oplossing.
Maar dat is mijn persoonlijk visie uiteraard 😉
Dus in dit geval wilt het niet zeggen dat het niet meer opgevolgd zal worden..
Als er iemand anders (niet van proximus) een antwoord geeft hoe het door proximus zou kunnen opgelost worden, dan zou er geen beste antwoord mogen aan gegeven worden aangezien er dan geen procedure in gang gezet werd naar de oplossing.
Maar dat is mijn persoonlijk visie uiteraard 😉
dubbel
Heb je dit probleem ook indien je opnames inplant via de App op smartphone/tablet op windows pc ?
Ook wanneer je het via de decoder doet werkt het dan wel ? Of is het alleen wanneer je dit via de website doet ?
Ook wanneer je het via de decoder doet werkt het dan wel ? Of is het alleen wanneer je dit via de website doet ?
Via de App heb ik het nog niet geprobeerd, ook niet via de decoder. Directe opname via de decoder wel maar geen programmatie.
Zal dat eens proberen en de resultaten hier weergeven maar dat is wel voor later hoor.
;o)
Zal dat eens proberen en de resultaten hier weergeven maar dat is wel voor later hoor.
;o)
Als verwacht werkt dat via de App wel, 't zou maar erg zijn als dat ook niet ging. ;o)
'k Vind het via de website wel iets simpeler.
'k Vind het via de website wel iets simpeler.
Ik heb het naar het team verantwoordelijk voor het site gedeelte doorgestuurd om eens te vragen of zei iets zien of en idee hebben wat het probleem kan zijn.
Men heeft het zelf eens uit geprobeerd maar blijkbaar eenmaal als je iets inplant en dan inlogt verplaatst het zich naar zender 57 omdat je blijkbaar daar caz hebt staan. Is het mogelijk dat je de zender volgorde hebt aangepast ?
Men is er blijkbaar nog niet heleaal uit en ze kijken verder 😉
Hi Sorry voor het wachten.. men is testen aan het uitvoeren , van zodra feedback laat ik je iets weten
Bij mij zelfde probleem, ik heb nu toevallig gisteren cas Hd verzet naar cas dus van 37 naar 8 , dus gewisseld van plaats.
Op Tv ok en ook geprogrammeerde opnamen staan erop.
Op de app alles ok
Op de gratis complete tv gids van proximus is de HD verdwenen op enkel nog CAs gewoon te zien, zoals bij de anderen , zowel op edge, internet explorer en mozilla firefox. Dus op 37 zie ik CAS en 8 staat er niet op.
Dus waarschijnlijk een algemeen probleem
Op Tv ok en ook geprogrammeerde opnamen staan erop.
Op de app alles ok
Op de gratis complete tv gids van proximus is de HD verdwenen op enkel nog CAs gewoon te zien, zoals bij de anderen , zowel op edge, internet explorer en mozilla firefox. Dus op 37 zie ik CAS en 8 staat er niet op.
Dus waarschijnlijk een algemeen probleem
Hi Valencia,
Is in die richting dat we aan het onderzoeken zijn.. feedback volgt
Is in die richting dat we aan het onderzoeken zijn.. feedback volgt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.