Beantwoord

Geen Proximus emailadres

  • 17 May 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Beste,
Probeerde via Myproximus:
1.My Usage: na zeer lang wachten boodschap " Dear customer, due to technical problems..." : geen resultaat
2.aanpassing standaard gratis app: geen resultaat
3. op Myproximus staat duidelijk bij Contact us: Your customer service and helpdesk - Call or E-MAIL us - Find a shop: e-mail is niet te vinden
3.bellen naar 080022800: zeer lang wachten, teveel keuzelijsttoesten, helpdesk vertelde dat er totaal geen e-mail mogelijkheid is.
Gevolg: Voor een simpele aanpassing van gratis app communicatie ben ik meer dan 40 minuten bezig geweest , zonder finaal resultaat. Frustrerend en verlies van tijd en geld.
Mvg
Marc
icon

Beste antwoord door KoenN 18 May 2017, 08:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Om e-mail te sturen kan je eens gaan kijken bij rubriek de praatbarak,e-mail contact om klacht in te dienen,naast die vraag krijg je rechts op het scherm reactie van Martin gewoon op klikken ,hier word uitgelegd hoe je een mail stuurt,met de nodige links.
Langs deze weg kan het eventueel:

Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc

1) Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr en login van my proximus)

Dan kijken we het voor je na.

2. Welke gratis app wou je graag hebben? Dan kan ik het voor je wijzigen. Ook graag het gsm nummer waarvan je dit wil wijzigen.

3. Zoals Martin zegt kan je ons altijd via deze weg een bericht sturen of www.proximus.be/contact

Alvast excuses

Groeten

Koen

Reageer