Bbox2 en antwoordaparaat

  • 30 December 2010
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Ben dan toch overgegaan naar de aanschaf van zo'n Bbox2
(wat een lelijk en lomp ding in vergelijking met m'n USR ... )

Ik lees in de handleiding dat men afraadt om antwoordapparaten aan te sluiten op de lijn waar Bbox op zit.
Kan iemand mij aub uitleggen wat precies het probleem is?

Ik vermoed dat het gaat over de tonen waarmee je vanop afstand het apparaat kan bedienen. Dit zou niet meer mogelijk zijn bij de Bbox. Indien dat het enige probleem is dan is dat niet erg, want wij beluisteren enkel ons antwoordapparaat ter plaatse.

Kunnen wij het antwoordapparaat gewoon aansluiten als wij het enkel lokaal gebruiken of zijn er nog andere mogelijke problemen?

4 reacties

Edit: Dit heeft met i-talk te maken.. Als je dit niet hebt, moet je u er u niet druk om maken. Het is zo dat je een AA vanop afstand kunt bedienen dmv "DTMF tonen" De bbox2 blokkeert deze DTMF tonen en hierdoor werkt dit nietmeer.. Als je een gewoon analoge telefoonlijn hebt werkt dit wel gewoon..

Met vriendelijke groeten..
Hmmm...omdat ik weinig andere keus zag als ik eindelijk aan de snelheid wou surfen waar ik al zo lang voor betaalde...:D
Hoe dan ook, da's een andere en zinloze discussie. Smaken verschillen nu eenmaal.

<<<Zal geen enkel probleem zijn>>>
Zeg niet dat je ongelijk hebt, maar toch staat in de handleiding dat eenantwoordapparaat voor problemen kan zorgen...
Lees mijn aangepaste post hierboven :)
OK, bedankt voor de info!

Reageer