Vraag

pre order iphone 15 pro

  • 25 September 2023
  • 55 reacties
  • 1096 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

hoe kan ik te weten komen wanneer de iPhone geleverd wordt?

sinds de bestelling tot nu staat er dat het product in voorraad is, wordt klaargemaakt.,, maar deze status blijft al een paar dagen ongewijzigd.

mvg


55 reacties

@Natasha n Oei, nog iemand.. 

 

Antwoord: afwachten en niet hopen op deftige communicatie vanuit Proximus.

Reputatie 1

Zo frustrerend 🤯

is er iemand die een pre order deed en wel al een track en trace kreeg? 

@Natasha n Ik heb letterlijk nog maar 1 iemand gezien die zijn toestel op 22/09 gekregen heeft. Al de rest hier op het forum dat een vraag geplaatst heeft, heeft nog niets gekregen. Wel staat er bij sommige “order gesloten”. Maar dat kan zijn omdat het abonnement actief is. Ik vind het maar heel vaag allemaal en het maar raar dat ze geen moeite doen om de klant op de hoogte te houden.. 

 

De €1249,99 ging er wel meteen af hoor en mijn maandelijkse factuur kreeg ik ook meer dan op tijd! 

 

 

Reputatie 2

Vandaag ook het bericht binnen gekregen dat mijn toestel momenteel niet binnen is. 
ook niets vermeld over wanneer de iPhone 15 pro terug beschikbaar is en wanneer ze zullen leveren. 
ben benieuwd, hopelijk worden we snel beantwoord 

Reputatie 1

Hetzelfde probleem hier… Ik ben al een hele week aan het bellen en krijg steeds andere dingen te horen

Reputatie 5
Badge +1

Hetzelfde probleem hier… Ik ben al een hele week aan het bellen en krijg steeds andere dingen te horen

Worst case end oct tot midden november tenzij Proximus tussentijds nog leveringen krijgt maar daar reken ik persoonlijk niet op. Apple levert niet wat ze beloven en staat achter in productie..wereldwijd fenomeen, bespaar je de tijd , stress en moeite om een antwoord te krijgen, PX heeft er zelf geen..Enkel wachten kunnen we.

Reputatie 4
Badge

Er zijn winkels die  levering verwachten binnenkort, en ik denk dat er ook nog een levering zal zijn bij Proximus. Wanneer, geen idee maar een paar medewerkers zeiden dat het ongeveer zeker 2 weken kan duren voor iedereen zijn toestel binnenheeft voor de pre-orders dan. Mensen gaan uit van ergste scenario om zo niet teleurgesteld te worden maar probeer toch positief te blijven! Afwachten is wat we al kunnen doen maar hopen op het beste :) 

Reputatie 5
Badge +1

Er zijn winkels die  levering verwachten binnenkort, en ik denk dat er ook nog een levering zal zijn bij Proximus. Wanneer, geen idee maar een paar medewerkers zeiden dat het ongeveer zeker 2 weken kan duren voor iedereen zijn toestel binnenheeft voor de pre-orders dan. Mensen gaan uit van ergste scenario om zo niet teleurgesteld te worden maar probeer toch positief te blijven! Afwachten is wat we al kunnen doen maar hopen op het beste :) 

Je hebt een punt maar het is zeker moeilijk positief te zijn na zulke slechte klantenservice die je 500 versies vertelt,  want los van het feit dat het Apples fout is en niet leveren wat ze beloven, wij zijn te lang in onwetendheid gelaten en loze beloftes gekregen…. PX had sneller moeten actie ondernemen en communiceren.. dat schept vertrouwen… dat nu heel geschaad is… want we weten niet meer wie geloven en dat is heel jammer , expect the worst and be surprised if its better… (enne dont presale what ur not sure ur gonna have) :)

Hopelijk hebben ze tegen dat de levering gebeurt ook het hitte probleem opgelost, als het softwarematig kan opgelost worden zal het allemaal wel nog meevallen denk ik.

Reputatie 3
Badge

Er zijn winkels die  levering verwachten binnenkort, en ik denk dat er ook nog een levering zal zijn bij Proximus. Wanneer, geen idee maar een paar medewerkers zeiden dat het ongeveer zeker 2 weken kan duren voor iedereen zijn toestel binnenheeft voor de pre-orders dan. Mensen gaan uit van ergste scenario om zo niet teleurgesteld te worden maar probeer toch positief te blijven! Afwachten is wat we al kunnen doen maar hopen op het beste :) 

Hopelijk is het waar en krijgen we eindelijk onze nieuwe iPhone deze week of begin volgende week. Mij kan het niet schelen dat ik moet wachten, maar dan moeten ze wel correct kunnen zeggen hoelang het zou duren, nu word ik gek van het niks laten weten aan ons. Als ze een levering binnen zouden krijgen, dan moeten ze toch op de hoogte daarvan zijn, je moet me niet zeggen dat de levering onverwacht binnen zal komen. Werk zelf in een winkel en zijn altijd op de hoogte van de leveringen die binnen komen. 

Er zijn winkels die  levering verwachten binnenkort, en ik denk dat er ook nog een levering zal zijn bij Proximus. Wanneer, geen idee maar een paar medewerkers zeiden dat het ongeveer zeker 2 weken kan duren voor iedereen zijn toestel binnenheeft voor de pre-orders dan. Mensen gaan uit van ergste scenario om zo niet teleurgesteld te worden maar probeer toch positief te blijven! Afwachten is wat we al kunnen doen maar hopen op het beste :) 

Hopelijk is het waar en krijgen we eindelijk onze nieuwe iPhone deze week of begin volgende week. Mij kan het niet schelen dat ik moet wachten, maar dan moeten ze wel correct kunnen zeggen hoelang het zou duren, nu word ik gek van het niks laten weten aan ons. Als ze een levering binnen zouden krijgen, dan moeten ze toch op de hoogte daarvan zijn, je moet me niet zeggen dat de levering onverwacht binnen zal komen. Werk zelf in een winkel en zijn altijd op de hoogte van de leveringen die binnen komen. 

Dit frustreert mij ook heel erg.

Als ze zeggen: het wordt ten vroegste die datum geleverd, dan heb je een richtlijn.

Maar neen niks! Dit is echt waar niet oké hoe het verloopt… 

kan me niet voorstellen dat Px niet naar duidelijkheid bij Apple vraagt & dat Apple (net zoals Px aan ons) dit negeert. Echt niet te begrijpen dit!

Reputatie 3

ik kom zot van te wachten zonder dat je duidelijkheid weet

Er zouden meerdere technische problemen zijn met de iPhone 15, waaronder oververhitting, freezes bij het overzetten van de oude iPhone naar de 15, stevigheid, en nog een paar andere.
Mogelijk houdt Apple de leveringen daarom ietwat achter?
Anderzijds mogen ze het ook wel communiceren dan.

Reputatie 2

Gegevensoverdracht is al gefixt in 17.0.2. De hitte issues was niet echt zo een issue maar opgeblazen door internet. Blijkt dat dit vooral door instagram, asphalt 9 en enkele andere apps was. Ondertussen ook gefixt met updates. 
De stevigheid van het glas baarde me ook wat zorgen maar uiteindelijk ga je nooit het frame zo hard buigen en tegelijk een harde druk uitoefenen op het glas.. In ieder geval denk ik niet dat apple aan de structuur van een iphone, dat in hun ogen maar iets voor een jaar is, iets doen. Denk aan het antenne probleem van de iphone 4 waarbij apple je een hoes gaf, of de iphone 6 plus die heel gemakkelijk plooide.

Opgeblazen?
Asphalt9 en andere apss, dat klopt wel, maar is maar een deel van de oorzaak.


https://www.gsmarena.com/apple_comments_on_iphone_15_pro_series_overheating_issues_promises_fix_-news-60083.php

https://apnews.com/article/iphone-15-overheating-apple-software-bug-088fcf5250ee7e839930aea56dfed3fa

https://www.cbsnews.com/news/apple-iphone-15-overheating-bug-software-update-ios17/

https://www.reuters.com/technology/apple-identifies-issues-causing-overheating-iphone-15-2023-09-30/

https://www.macworld.com/article/2088105/iphone-15-overheating-titanium-a17-pro-ios-17-update.html

https://www.wsj.com/tech/personal-tech/apple-to-address-iphone-15-overheating-issues-in-ios-17-software-update-514ed717

https://www.wsj.com/tech/personal-tech/apple-new-iphone-15-overheat-dbd5171a

 

 

Ik kan nog wel even doorgaan, maar het 1e artikel is van vandaag 2 oktober en de oplossing moet er nog komen

Reputatie 2

Ja want nieuws websites gaan niet springen op een iphone probleem en het uitvergroten. Ik heb verschillende tests en reviews bekeken en de meeste zeggen geen issues te hebben met overheating. Apple zegt zelf dat het geen hardware maar software issue is. Geen reden om de productie tegen te houden zoals je zegt, toch?

 

Reputatie 5
Badge +1

Ja want nieuws websites gaan niet springen op een iphone probleem en het uitvergroten. Ik heb verschillende tests en reviews bekeken en de meeste zeggen geen issues te hebben met overheating. Apple zegt zelf dat het geen hardware maar software issue is. Geen reden om de productie tegen te houden zoals je zegt, toch?

 

Zolang het softwarematig opgelost kan worden. Ze staan toch zodanig achter in produktie dat ios 18 er bijna gaat zijn tegen dat wij hem hebben 🙄…. Alst maar opbrengt.. 

Volgens Apple zullen die problemen opgelost zijn na iOS update en sommige app updates, die de oorzaak zijn van deze problemen.

Reputatie 3

ik denk dat somige niet meer lang ga moeten wachten de 15 hebben ze nu terug alle kleuren van de plus 2 kleuren en de pro was er ook efkus maar terug uitverkocht

Reputatie 5
Badge +1

ik denk dat somige niet meer lang ga moeten wachten de 15 hebben ze nu terug alle kleuren van de plus 2 kleuren en de pro was er ook efkus maar terug uitverkocht

Ik snap uberhaupt niet dat er iets op de site in stock zogezegd staat al is het maar even. Ben zeker dat er genoeg preorders nog wachtend zijn

Reputatie 3

ik denk dat somige niet meer lang ga moeten wachten de 15 hebben ze nu terug alle kleuren van de plus 2 kleuren en de pro was er ook efkus maar terug uitverkocht

Ik snap uberhaupt niet dat er iets op de site in stock zogezegd staat al is het maar even. Ben zeker dat er genoeg preorders nog wachtend zijn

ik denk het ook ind winkel hebben ze ook hezecht dat vorige jaar ook problemen was met pre order dus lig echt aan de shop zelf en ook de hooge gb is alltijd weinig op vooraad lijk de 15 plus 512 gb daar heb ik in de shop nog geen verschil in gezien 

ik denk dat somige niet meer lang ga moeten wachten de 15 hebben ze nu terug alle kleuren van de plus 2 kleuren en de pro was er ook efkus maar terug uitverkocht

Ik snap uberhaupt niet dat er iets op de site in stock zogezegd staat al is het maar even. Ben zeker dat er genoeg preorders nog wachtend zijn

Dat is ‘pech’ hebben qua kleur… vermoedelijk weinig pre orders gehad van groen.

maar heb ook het gevoel dat het niks vooruit gaat met de pre orders en wij precies niks krijgen van antwoord. Maar de online bestellingen voor onze neus wel optijd alles krijgen zoals beloofd… 

Hopelijk deze week toch een mailtje of gewoon duidelijke richtlijnen eventueel 

Reputatie 5
Badge +1

Ale. T wekelijks sorry mailtje is weer binnen …

Ale. T wekelijks sorry mailtje is weer binnen …

Om te lachen gewoon 

Reputatie 3

is gewoon de zelfde mail als vorig keer

Reageer