Vraag

pre order iphone 15 pro

  • 25 September 2023
  • 55 reacties
  • 1096 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

hoe kan ik te weten komen wanneer de iPhone geleverd wordt?

sinds de bestelling tot nu staat er dat het product in voorraad is, wordt klaargemaakt.,, maar deze status blijft al een paar dagen ongewijzigd.

mvg


55 reacties

Reputatie 4
Badge

@LauraGk 

Pro en Pro Max is nog even wachten… Hangt ook af van de GB

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

vind het ook spannend, ik heb nu een beetje hoop!

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Blij om te horen dat je het heb gehad!

Reputatie 2

@LauraGk

Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben.  Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?

Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook,  beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…

 Ik heb de 15 pro max zonder abonnement gekocht. En mijn ouders hadden de 15 met abonnement gekocht. Die van hun kwam al 22/9 aan. 

@Elise1999

Hopen op het beste! Iemand van de medewerkers zei dat ze alles eraan doen om van de week of volgende week alle pre-orders te verwerken. Dat het van Apple afhangt, maar afwachten tot dan…

Ik hoop het maar want toen ik 26/9 wou bestellen via Apple (roze plus 128gb) zou ik deze ten laatste 10 oktober binnen hebben.

Dus laat ons hopen dat dit het geval is bij Px (heb ge pre-orderd op 21/9). Spannend!!

Reputatie 3

Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black). 

 

Jeuuuuu 👏👏👏👏👏🥳🥳🥳

nu wij nog 😂

Reputatie 5
Badge +1

Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black). 

 

Jeuuuuu 👏👏👏👏👏🥳🥳🥳

Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black). 

 

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Hopen op het beste! Iemand van de medewerkers zei dat ze alles eraan doen om van de week of volgende week alle pre-orders te verwerken. Dat het van Apple afhangt, maar afwachten tot dan…

@Elise1999

Ik zit al 4 jaar bij Proximus, heb nooit problemen gehad tot vandaag… Maar jammer genoeg is dit dus het geval naar wat ze hebben meegedeeld met de pre-orders. Abonnementen komen laatste op het lijst zo te zien 😅 

Echt niet oké dit! Maar bon we zullen maar geduldig wachten, want iets anders doen kan niet…

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Ik zit al 4 jaar bij Proximus, heb nooit problemen gehad tot vandaag… Maar jammer genoeg is dit dus het geval naar wat ze hebben meegedeeld met de pre-orders. Abonnementen komen laatste op het lijst zo te zien 😅 

@LauraGk

Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben.  Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?

Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook,  beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…

Wat? Dat zou toch tegenstrijdig zijn?

Zo houden ze hun klanten (die duidelijk al 2 jaar klant blijven) toch wegjagen?

Maar ergens klikt het logisch want die kunnen en mogen annuleren wanneer ze willen. Iemand met een abonnement hangt aan andere procedures vast… 

Oh echt mijn hoop wordt telkens 5km verderop weer weggegooid 🙃

Reputatie 4
Badge

@LauraGk 

Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben.  Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?

Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook,  beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…

Reputatie 2

@NielsV1985

Goed nieuws dat tenminste iemand zijn bestelling heeft ontvangen! Dan is denk ik bestellingen tussen 15-18 sept. (bijna?) afgerond van pre-orders. Nu hopen dat we het ook binnenkort ontvangen!

Toch raar, ik lees nu van verschillende mensen die op 18/9 hebben besteld dat hun toestel vandaag is aangekomen. Ik heb op 16/9 besteld, maar ik moet nog steeds wachten. Je zou ergens toch denken dat de eerste pre orders eerst geleverd zouden worden? 
Ben wel blij voor al diegenen die hun toestel wel al hebben! Mijn ouders hebben die van hun ook al op 22/9 gekregen. 

Reputatie 4
Badge

@NielsV1985 

Goed nieuws dat tenminste iemand zijn bestelling heeft ontvangen! Dan is denk ik bestellingen tussen 15-18 sept. (bijna?) afgerond van pre-orders. Nu hopen dat we het ook binnenkort ontvangen!

Reputatie 2

Iphone 15 Pro Max 256GB Black zopas geleverd, pre order op 18/09.

Reputatie 3

@JVerhoye

Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!


👏👏👏👏 rare toestanden miracles !

tog ng 1 die et al ga ontvangen 

Reputatie 5
Badge +1

@JVerhoye

Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!


👏👏👏👏 rare toestanden miracles !

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel maar wel vreemd dat ze mij deze ochtend eerst belden over mijn klacht bij Test Aankoop.

Reputatie 4
Badge

@Frank1001 

Ja, we kunnen denk ik nog zeker 3-8 weken wachten. Veel andere bedrijven melden dat het 8 weken kan duren als je recent heb besteld, hoewel misschien hebben we met pre-order voorrang

Het is triestig.... onze zoon wacht ook op zijn iphone 15 pro max. Elke communicatie is anders. Kunnen ons geen datum geven.... ze zouden beter wat meet duidelijkheid bieden aan de klanten. Om aan te rekenen zijn ze wel rap maar daarmee is alles gezegd 

Reputatie 4
Badge

@Shamo gelijk heb je zeker… 

Reputatie 5
Badge +1

@Elise1999

Ik zag vandaag de iPhone Pro Natural in stock voor even, dan vraag ik me wel af als er zoveel klanten zijn die nog wachten waaronder ikzelf, wat zijn ze exact aan het doen?

Goh is die site allemaal wel realtime. Voort zelfde geld bestelt iemand en is die ook pineut want oeps foutje is al verkocht. Als een simpelee tracking orderlink al niet kan kloppen in deze moderne tiijden en in zo een bedrijf.. de logica, werking , credibiliteit en professionalisme is al long gone sorry…

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Ik was zo positief maar denk ook dat het even gaat duren… Hopelijk krijgen we het snel maar we gaan wel zien

Reageer