Vraag

pre order iphone 15 pro

  • 25 September 2023
  • 55 reacties
  • 1096 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

hoe kan ik te weten komen wanneer de iPhone geleverd wordt?

sinds de bestelling tot nu staat er dat het product in voorraad is, wordt klaargemaakt.,, maar deze status blijft al een paar dagen ongewijzigd.

mvg


55 reacties

@Elise1999

Hopen op het beste! Iemand van de medewerkers zei dat ze alles eraan doen om van de week of volgende week alle pre-orders te verwerken. Dat het van Apple afhangt, maar afwachten tot dan…

Ik hoop het maar want toen ik 26/9 wou bestellen via Apple (roze plus 128gb) zou ik deze ten laatste 10 oktober binnen hebben.

Dus laat ons hopen dat dit het geval is bij Px (heb ge pre-orderd op 21/9). Spannend!!

Reputatie 2

@LauraGk

Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben.  Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?

Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook,  beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…

 Ik heb de 15 pro max zonder abonnement gekocht. En mijn ouders hadden de 15 met abonnement gekocht. Die van hun kwam al 22/9 aan. 

Reputatie 4
Badge

@JVerhoye 

Blij om te horen dat je het heb gehad!

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

vind het ook spannend, ik heb nu een beetje hoop!

Reputatie 4
Badge

@LauraGk 

Pro en Pro Max is nog even wachten… Hangt ook af van de GB

Reageer