Hallo,
hoe kan ik te weten komen wanneer de iPhone geleverd wordt?
sinds de bestelling tot nu staat er dat het product in voorraad is, wordt klaargemaakt.,, maar deze status blijft al een paar dagen ongewijzigd.
mvg
Hallo,
hoe kan ik te weten komen wanneer de iPhone geleverd wordt?
sinds de bestelling tot nu staat er dat het product in voorraad is, wordt klaargemaakt.,, maar deze status blijft al een paar dagen ongewijzigd.
mvg
Iphone 15 Pro Max 256GB Black zopas geleverd, pre order op 18/09.
Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black).
Jeuuuuu 🥳🥳🥳
nu wij nog
Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black).
Ik zag vandaag de iPhone Pro Natural in stock voor even, dan vraag ik me wel af als er zoveel klanten zijn die nog wachten waaronder ikzelf, wat zijn ze exact aan het doen?
Goh is die site allemaal wel realtime. Voort zelfde geld bestelt iemand en is die ook pineut want oeps foutje is al verkocht. Als een simpelee tracking orderlink al niet kan kloppen in deze moderne tiijden en in zo een bedrijf.. de logica, werking , credibiliteit en professionalisme is al long gone sorry…
Blij om te horen dat je het heb gehad!
Yup ook mailtje gehad. Ik denk dat ze op maandag een levering krijgen en als je toestel er niet bij zit krijg je dat leuk mailtje dat je toch even hoop gaf als je de titel zag.
Er zijn winkels die levering verwachten binnenkort, en ik denk dat er ook nog een levering zal zijn bij Proximus. Wanneer, geen idee maar een paar medewerkers zeiden dat het ongeveer zeker 2 weken kan duren voor iedereen zijn toestel binnenheeft voor de pre-orders dan. Mensen gaan uit van ergste scenario om zo niet teleurgesteld te worden maar probeer toch positief te blijven! Afwachten is wat we al kunnen doen maar hopen op het beste :)
Mijn bestelling werd ook zonet geleverd. Pre-order 18/09 rond 18:00 (Iphone 15 Pro Max 256gb Black).
Jeuuuuu 🥳🥳🥳
Het is triestig.... onze zoon wacht ook op zijn iphone 15 pro max. Elke communicatie is anders. Kunnen ons geen datum geven.... ze zouden beter wat meet duidelijkheid bieden aan de klanten. Om aan te rekenen zijn ze wel rap maar daarmee is alles gezegd
Ik zit al 4 jaar bij Proximus, heb nooit problemen gehad tot vandaag… Maar jammer genoeg is dit dus het geval naar wat ze hebben meegedeeld met de pre-orders. Abonnementen komen laatste op het lijst zo te zien
Echt niet oké dit! Maar bon we zullen maar geduldig wachten, want iets anders doen kan niet…
Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?
Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel maar wel vreemd dat ze mij deze ochtend eerst belden over mijn klacht bij Test Aankoop.
Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!
Ja want nieuws websites gaan niet springen op een iphone probleem en het uitvergroten. Ik heb verschillende tests en reviews bekeken en de meeste zeggen geen issues te hebben met overheating. Apple zegt zelf dat het geen hardware maar software issue is. Geen reden om de productie tegen te houden zoals je zegt, toch?
vind het ook spannend, ik heb nu een beetje hoop!
Pro en Pro Max is nog even wachten… Hangt ook af van de GB
Ja, we kunnen denk ik nog zeker 3-8 weken wachten. Veel andere bedrijven melden dat het 8 weken kan duren als je recent heb besteld, hoewel misschien hebben we met pre-order voorrang
Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben. Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?
Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook, beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…
Ik heb de 15 pro max zonder abonnement gekocht. En mijn ouders hadden de 15 met abonnement gekocht. Die van hun kwam al 22/9 aan.
Hopen op het beste! Iemand van de medewerkers zei dat ze alles eraan doen om van de week of volgende week alle pre-orders te verwerken. Dat het van Apple afhangt, maar afwachten tot dan…
Ik hoop het maar want toen ik 26/9 wou bestellen via Apple (roze plus 128gb) zou ik deze ten laatste 10 oktober binnen hebben.
Dus laat ons hopen dat dit het geval is bij Px (heb ge pre-orderd op 21/9). Spannend!!
Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben. Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?
Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook, beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…
Wat? Dat zou toch tegenstrijdig zijn?
Zo houden ze hun klanten (die duidelijk al 2 jaar klant blijven) toch wegjagen?
Maar ergens klikt het logisch want die kunnen en mogen annuleren wanneer ze willen. Iemand met een abonnement hangt aan andere procedures vast…
Oh echt mijn hoop wordt telkens 5km verderop weer weggegooid
Hopen op het beste! Iemand van de medewerkers zei dat ze alles eraan doen om van de week of volgende week alle pre-orders te verwerken. Dat het van Apple afhangt, maar afwachten tot dan…
Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!
rare toestanden miracles !
tog ng 1 die et al ga ontvangen
Ook raar, maar wel goed nieuws als je hem gaat ontvangen!
rare toestanden miracles !
Had je met een abonnement of zonder? Er werd gezegd dat zonder abonnement, voorrang hebben om een of ander reden ookal zouden ze later besteld hebben. Welke gsms hadden je ouders besteld, en wanneer hebben ze het ontvangen?
Ik hoop dat we gewoon het zo snel mogelijk ontvangen ook, beter wachten we geen 2 maanden voor een gsm…
Ik was zo positief maar denk ook dat het even gaat duren… Hopelijk krijgen we het snel maar we gaan wel zien
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.