Volgende problemen heb ik met proximus:
- e-press krijgt men niet aan de praat ; er loopt al een draad op dit forum zonder oplossing
- cloud is niet bruikbaar
- ik vraag een gedetailleerd overzicht van mijn gebruik ; ongeveer 10 SMS werden verstuurd en ik heb 1 maand voor 1 nummer een gedetailleerd overzicht gekregen ; voor het tweede nummer krijg ik dit nooit
- voor de omschakeling naar fiber :
- ik krijg een mail met reclame begin januari dat ik kan overschakelen , ik kies een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
- in februari krijg ik een bericht dat ik kan overschaken ; opnieuw kies ik een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
- in april krijg ik een bericht om over te schakelen, ik kies een pack voor €79 -mijn motto: derde keer goede keer- en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit een vergissing is , ik moet €106 betalen maar ik krijg een afspraak voor installatie op 2 mei - ik ontvang geen bevestiging (maar afspraken zijn bij mij nog nooit bevestigd dus ik maak me niet ongerust)
- op 2 mei bel ik om 16:00 uur om te vragen waar de installateur blijft; na 10 minuten krijg ik iemand aan de lijn die geen antwoord kan geven op deze vraag ; ze zal zich informeren en zal ZEKER terugbellen ;
- ik wacht nog altijd en ik geef het op
Conclusie: ik betaal voor zaken die ik niet kan gebruiken en men speelt met mijn voeten (op 1 uitzondering na toen men toegaf dat ik een verkeerde offerte kreeg voor replay+ en men mij een korting gaf). Wat zijn de coördinaten van de ombudsdienst telecom?