Vraag

klantenklacht



Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin134POL Er is een 5-tal dagen vertraging tussen het zenden van de sms en het effectief kunnen zien van de details.

De aanvragen tot omschakeling naar fiber staan op afgewezen wegens ‘geen fiber mogelijk’.

Het is niet enkel Proximus dat werken uitvoert tot het aanleggen en aansluiten van fiber. Ook andere firma’s zijn hier volop mee bezig. Meer info kan je vinden via:

Fiber komt naar jouw stad, straat, woning in België | Proximus

Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Dank AntonellaD ; wij hebben de TONEN sms al meerdere malen verstuurd op beide telefoons.

Voor de fiber: vanwaar komen dan de berichten (ik heb ze wel de fiber hier zien leggen en in mijn straat zijn verschillende huizen aangesloten) en waarom hebben ze de lopende aanvraag dan verwijderd zonder mij te verwittigen?

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin134POL In verband met e-press en cloud vraag ik aan een collega van de technische dienst voor verder nazicht.

Details verbruik: Op het nummer met 80 achteraan zijn de gespreksdetails privé. Dit wil zeggen dat de gebruiker van dit nummer geen details wenst vrijd te geven of kenbaar te maken aan de titularis. Indien de gebruiker de details toch wenst vrij te geven, dient hij/zij eerst een sms te sturen naar 8787 met TONEN.

Fiber: Ik zie momenteel geen lopende aanvraag voor een omschakeling naar fiber. Als ik check op jouw adres is hier momenteel nog geen fiber mogelijk.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

Je kan een klacht indienen bij de ombudsdienst telecommunicatie en bij testaankoop. http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41

Reageer