Vraag

klantenklacht



Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1

ja, ze hebben mij gevraagd nog eens TONEN te sturen, erna niets meer. Ik heb ook nog gemeld dat er nu bijkomende zaken gebeuren: als ik details vraag, moet ik mij aanmelden (alhoewel ik aangemeld ben) en bij druk op de knop ‘aanmelden’ blokkeert het programma. Als ik via itsme mij aanmeld krijg ik een foutmelding ‘onbekende pagina’

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin134POL Als je dit hebt gemeld via de shaker, mag je erop rekenen dat ze het momenteel zijn aan het nakijken en je zullen antwoorden van zodra ze een oplossing voor je hebben. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

als ik probeer in te loggen in my proximus, zie de klacht over het bekijken van de details van mijn GSM facturen, krijg ik volgende foutmelding:

Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden

Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/itsme?realm=%2FProximus&service=BelgianMobileID&authIndexType=service&authIndexValue=BelgianMobileID&locale=NL&goto=https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/billing-summary/fls/1/7236594893&code=xfiljhwnuskdthc1tew5bp2zedjyjfp0d2kz&state=p7e4lf0wg52d3fejslxz9evfg6vsbks

HTTP ERROR 404

Reputatie 1

Na het probleem gesignaleerd te hebben op dit forum en via het schudden van mijn smartphone, vorige week, gaat het van kwaad naar erger. Als ik details opvraag van mijn mobiel nummer dan vraagt hij om me in te loggen, alhoewel ik ingelogd ben, en dan blokkeert hij.

Reageer