Beantwoord

Ivm onze verhuis

  • 27 December 2023
  • 29 reacties
  • 298 Bekeken

Goedeavond,

Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.

Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?

Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie!

🌻

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 12:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

@tina.b 

Dank je wel voor de informatie, Tina!

Voorlopig hou ik mijn gsm abo zoals het is, maar ik kan het inderdaad altijd eens vergelijken.

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 

Er is een korting gegeven op je TV, Je zal dat op de volgende aanrekening merken.

Verder zou je de gsm abo’s kunnen vergelijken op proximus.be: een mobile flex M in je pack of jouw mobile maxi stand alone? 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html

Groeten

Tina

@Luc.M 

Ivm compensatie. Wat is de wijziging dan? Wat is gewijzigd?

Ivm gsm. Ik hou het zoals het is, maar dank voor de uitleg.

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 . Je krijgt nog een bericht van wijziging ivm met deze compensatie voor ondervonden hinder. Voor je mobile. deze zou in het pack 3 euro goedkoper zijn en je zou 80GB data krijgen ipv 50. Je bent hier natuurlijk vrij in

 

@Luc.M

Hartelijk dank voor je reactie, Luc!

Commercieel tussengekomen? Hoe precies? Wijziging van wat?

Ivm gsm. Ik hou het graag zoals het is. Ik heb regelmatig mobiel internet op gsm nodig onderweg (in BE en NL). Hoezo meer voordelen in pack?

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Zucht, ja inderdaad de technieker had dit moeten zeggen. We zijn commercieel tussengekomen voor deze hinder, je krijgt er nog een bericht van wijziging van. wij hadden nog een vraagje. heeft het een bedoeling dat je gsm buiten het pack staal als een Mobilus Maxi. Als je dit in je pack zet heb je toch meer voordelen? Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 

idd, technieker had beter kunnen informeren

nee, nog geen reactie tv-collega’s;.

groetjes

Tina

@tina.b 

Heb je al nieuws?

Valt er nog iets aan te doen?

Technieker had ons op voorhand moeten informeren.

@Martin 

Dank voor je reactie, Martin. Dan had de technieker ons dat eerst moeten zeggen. Heeft hij niet gedaan.

 

@tina.b 

Dank om het te willen navragen, Tina.

Al nieuws?

@Janine_05 

@Janine_05

ja, volgens mij heeft het te maken met de switch

ik vraag na bij collega’s wat we nog kunnen doen.

groeten

Tina

Gewoon ter bijkomende info:
lange termijn opnames kan je niet meer bekijken op je V7 decoder.
Ook opnames die op een oude decoder (met harde schijf aan boord) op die harde schijf stonden kunnen niet via  een ander decoder bekeken worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 

ja, volgens mij heeft het te maken met de switch

ik vraag na bij collega’s wat we nog kunnen doen.

groeten

Tina

@Joel M

@Luc.M

Afgelopen vrijdag (12 januari) is de technieker langs geweest ivm activatie. Prima service. Aardige jongen. Alles leek nadien in orde.

Dit weekend merkten we echter dat er een groot deel van onze opnames verdwenen zijn. Er stonden er een 50tal op, nu resten er nog slechts 13.

Technieker wilde switchen van decoder. Hij plaatste aldus een box V7. Voor ons was dat niet persé nodig, maar hij zei dat dat beter was. Heeft het wegvallen van onze opnames met de wisseling van de decoders te maken?

Wij balen hier wel ontzettend van en zouden deze opnames graag gerecupereerd zien. Dit hebben wij zelf niet veroorzaakt. Worden opnames niet ergens opgeslagen op een server bij jullie? Dat die teruggezet kunnen worden?

Alvast hartelijk dank voor een spoedige reactie!

@Luc.M 

Enkel het facturatieadres aanpassen.

Hartelijk dank, Luc!

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Ik heb het facturatie alvast aangepast naar het nieuwe adres. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Dank je wel. Is het de bedoeling dat het nummer van je man onder je pack komt of enkel het facturatieadres aanpassen?

@Joel M 

Vandaag is de technieker langs geweest ivm activatie. Prima service. Alles in orde.

Graag nu ook de adreswijziging aanpassen ivm gsm facturen van mijn man (zie veld "ticket" in mijn profiel). Hij heeft een ander klantnummer.

Graag ontvang ik bevestiging hiervan.

Bij voorbaat hartelijk dank!

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Wat betreft klantnummer 607xxxx65, dat factuur/document adres wijzigt automatisch mee door de verhuis van 08/01/2024.Klantnummer 612xxxx97 dat mag u ons laten weten op 08/01/2024 want anders gaat alles nu al naar ginder gestuurd worden.Groetjes,Joel

@Martin 

Ik zal het zó eens proberen. Hartelijk dank, Martin.

 

@Joel M 

Ik heb zonet in het "ticket" veld van mijn profiel iets geschreven. Kun je dat lezen? Kan dat in orde gemaakt worden, adreswijzigingen voor beide klantnummers?

@Janine_05 

Moest het echt niet lukken dan kan je je privé gegevens toch door geven via →  ForumProfiel  in het privé veld "Ticket" .

Dit kan niet door forumbezoekers gelezen worden maar enkel wel door een Proximus medewerker in dit geval Joel_M bijvoorbeeld.

@Joel M

Ik kan je nog altijd privé niks sturen. Op de plek waar normaal gezien een blanco tekstveld staat om te reageren, staat er een balkje met "Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt."

Ik zie dat ik 1 volger heb nu. Dat zal jij zijn, Joel. Maar op jouw profiel staan 30 volgers en 0 volgend. Daar zou dan toch minstens een 1 (ik) moeten staan?

Hè, ik vind het vervelend, dit. Ik wil gewoon kort even iets doorgeven ivm onze verhuis.

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Zou nu moeten lukken.Groetjes,Joel

@Joel M 

Jij moet mij blijkbaar (tijdelijk) óók volgen, anders kan ik privé niet terug antwoorden. Ik kan je privé bericht lezen, echter niet een reactie terug geven.

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Ik heb u privébericht gestuurd.U mag doorop replyen.U laat me maar iets weten dan kijk ik het verder na via privé.Groetjes,Joel

@Martin 

@Joel M 

Nou, ik volg Joel nu, maar kan nog altijd geen privé bericht sturen.

Ik wil nog iets vermelden ivm onze verhuis, maar ga in een openbare post geen privé gegevens neerpennen.

@Joel M Kun je zorgen dat ik privé nog even iets kan melden?

Dank!

🌻

@Janine_05

Door op zijn roepnaam te klikken → Joel M

(Het kan zijn dat je eerst moet klikken op “volg gebruiker” vooraleer je een bericht kunt sturen)