Beantwoord

Ivm onze verhuis

  • 27 December 2023
  • 29 reacties
  • 298 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

29 reacties

@Martin 

@Joel M 

 

Dank voor je goedbedoelde reactie, Martin.

Ik heb echter een extra opmerking/verzoek ivm onze verhuis, wat ik graag ik een privé bericht wil vermelden.

Hoe kan ik Joel M (of een andere Proximus medewerker) privé iets sturen? Ik deed dat vroeger regelmatig. Kreeg je dan geen specifieke link toegestuurd in je forumpost?

@Janine_05 Je kan dit ook in noteren in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het veld "Ticket" waar je specifieke/privé info m.b.t. je vraag kan vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Privé berichten sturen aan een PX mdeewerker, indien deze PX medewerker daar niet zelf om vraagt, is niet altijd een goed idee, aangezien zij niet alle dagen op het forum zitten en zo privéberichten ongelezen en onbeantwoord blijven.

 

@Joel M

Hartelijk dank voor je reactie en om de afspraak te verifiëren, Joel!

Ik zou graag nog een kort privé bericht aan je versturen (ivm klantgegevens). Hoe doe ik dat precies?

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Verhuis staat genoteerd voor 08/01/2024.Dit tussen 12u30 en uiterlijk 17u .Groetjes,Joel