Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.
Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?
Gewoon ter bijkomende info: lange termijn opnames kan je niet meer bekijken op je V7 decoder. Ook opnames die op een oude decoder (met harde schijf aan boord) op die harde schijf stonden kunnen niet via een ander decoder bekeken worden.
@Janine_05 Je kan dit ook in noteren in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het veld "Ticket" waar je specifieke/privé info m.b.t. je vraag kan vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
NB: Privé berichten sturen aan een PX mdeewerker, indien deze PX medewerker daar niet zelf om vraagt, is niet altijd een goed idee, aangezien zij niet alle dagen op het forum zitten en zo privéberichten ongelezen en onbeantwoord blijven.
Ik heb echter een extra opmerking/verzoek ivm onze verhuis, wat ik graag ik een privé bericht wil vermelden.
Hoe kan ik Joel M (of een andere Proximus medewerker) privé iets sturen? Ik deed dat vroeger regelmatig. Kreeg je dan geen specifieke link toegestuurd in je forumpost?
Jij moet mij blijkbaar (tijdelijk) óók volgen, anders kan ik privé niet terug antwoorden. Ik kan je privé bericht lezen, echter niet een reactie terug geven.
Ik kan je nog altijd privé niks sturen. Op de plek waar normaal gezien een blanco tekstveld staat om te reageren, staat er een balkje met "Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt."
Ik zie dat ik 1 volger heb nu. Dat zal jij zijn, Joel. Maar op jouw profiel staan 30 volgers en 0 volgend. Daar zou dan toch minstens een 1 (ik) moeten staan?
Hè, ik vind het vervelend, dit. Ik wil gewoon kort even iets doorgeven ivm onze verhuis.
Ik heb zonet in het "ticket" veld van mijn profiel iets geschreven. Kun je dat lezen? Kan dat in orde gemaakt worden, adreswijzigingen voor beide klantnummers?
@Janine_05 Wat betreft klantnummer 607xxxx65, dat factuur/document adres wijzigt automatisch mee door de verhuis van 08/01/2024.Klantnummer 612xxxx97 dat mag u ons laten weten op 08/01/2024 want anders gaat alles nu al naar ginder gestuurd worden.Groetjes,Joel
Afgelopen vrijdag (12 januari) is de technieker langs geweest ivm activatie. Prima service. Aardige jongen. Alles leek nadien in orde.
Dit weekend merkten we echter dat er een groot deel van onze opnames verdwenen zijn. Er stonden er een 50tal op, nu resten er nog slechts 13.
Technieker wilde switchen van decoder. Hij plaatste aldus een box V7. Voor ons was dat niet persé nodig, maar hij zei dat dat beter was. Heeft het wegvallen van onze opnames met de wisseling van de decoders te maken?
Wij balen hier wel ontzettend van en zouden deze opnames graag gerecupereerd zien. Dit hebben wij zelf niet veroorzaakt. Worden opnames niet ergens opgeslagen op een server bij jullie? Dat die teruggezet kunnen worden?
Gewoon ter bijkomende info: lange termijn opnames kan je niet meer bekijken op je V7 decoder. Ook opnames die op een oude decoder (met harde schijf aan boord) op die harde schijf stonden kunnen niet via een ander decoder bekeken worden.
@Janine_05 Zucht, ja inderdaad de technieker had dit moeten zeggen. We zijn commercieel tussengekomen voor deze hinder, je krijgt er nog een bericht van wijziging van. wij hadden nog een vraagje. heeft het een bedoeling dat je gsm buiten het pack staal als een Mobilus Maxi. Als je dit in je pack zet heb je toch meer voordelen? Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.