Skip to main content

Goedeavond,

Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.

Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?

Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie!

🌻

@Janine_05 . Je krijgt nog een bericht van wijziging ivm met deze compensatie voor ondervonden hinder. Voor je mobile. deze zou in het pack 3 euro goedkoper zijn en je zou 80GB data krijgen ipv 50. Je bent hier natuurlijk vrij in

 


@Luc.M 

Ivm compensatie. Wat is de wijziging dan? Wat is gewijzigd?

Ivm gsm. Ik hou het zoals het is, maar dank voor de uitleg.


@Janine_05 

Er is een korting gegeven op je TV, Je zal dat op de volgende aanrekening merken.

Verder zou je de gsm abo’s kunnen vergelijken op proximus.be: een mobile flex M in je pack of jouw mobile maxi stand alone? 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html

Groeten

Tina


@tina.b 

Dank je wel voor de informatie, Tina!

Voorlopig hou ik mijn gsm abo zoals het is, maar ik kan het inderdaad altijd eens vergelijken.

🌻