Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.
Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?
Gewoon ter bijkomende info: lange termijn opnames kan je niet meer bekijken op je V7 decoder. Ook opnames die op een oude decoder (met harde schijf aan boord) op die harde schijf stonden kunnen niet via een ander decoder bekeken worden.
@Janine_05 . Je krijgt nog een bericht van wijziging ivm met deze compensatie voor ondervonden hinder. Voor je mobile. deze zou in het pack 3 euro goedkoper zijn en je zou 80GB data krijgen ipv 50. Je bent hier natuurlijk vrij in
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.