Vraag

iphone 14 pro max leverproblemen

  • 17 September 2022
  • 35 reacties
  • 1111 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een iphone 14 pro max 256gb bestemd 9 september om 15u50

 

Nadat ik een paar dagen zag staan dat bestelling is afgesloten heb ik 100 keer zitten bellen naar proximus tot ik iemand hulpvaardig aan de lijn kreeg 

 

14 september zei een zekere steven dat er een speciale groep is opgericht bij proximus. Ik vermoed om deze problemen aan te pakken.

 

Ik gaf mijn bestelnummer en bewijs van betaling want call center  zeo dat ik niet betaalde en tekende (ben al 2 jaar klant). Alles was betaald

 

Blijkbaar was er een probleem in myproximus.

 

Mijn bestelling werd teruggevonden maar aangepast naar besteld op 15 september. Ik werd dus achteraan in de rij gezet terwijl ik 9 september om 15u50 besteld heb redelijk snel dus. 

 

Nu heb ik de telefoon niet ontvangen op 16 september zoals anderen dat snel waren met bestellen.

 

Door de nieuwe bestelnummer kon ik plots een datum van levering kiezen. Oké 19 september ingegeven maar weer geen bestelbevestiging, nog steeds errors bij bestellîben in myproximus 

 

Mijn bestelling is nog steeds niet bevestigd. De leverdatum zoals afgesproken 19 september ook niet. Gezien ik van bpost ook nog geen track en tracé heb gekregen vermoedelijk dat het nog altijd een soepke is.

 

Dit gaat om veel geld. Niet alleen om geld maar mensen kijken naar iets uit en door jullie houding en gebrek aan communicatie gaan mensen zich slecht voelen en kwaad worden .

 

Ik verwacht dat proximus mijn bestelling bevestigd en mijn levering op 19 september. Blijkt dit onmogelijk communiceer er dan over, in plaats van de mensen wijs te maken dat jullie het materiaal op voorraad hebben.

 

Als proximus niet kan leveren zoals afgesproken op 19 september rekening houdende met mijn bestelling op 9 september om 15u50. Waarom zou ik dan mijn geld toevertrouwen aan jullie en nogmaals mijzelf 2 jaar lang vasthangen aan een incompetent bedrijf?

 

Zoveel geld. Ik was zo blij met mijn dure bestelling maar de blijheid is er allang af

 

Waarom loopt er eigenlijk zoveel mis bij proximus. Ik bedoem de mensen betalen toch veel geld dus waarom kan er niks goed gaan?


35 reacties

FYI: PX forummedewerkers komen hier niet langs op feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Najima je bestelling staat in uitvoering, wij volgen het verder op. Groetjes, Heidi

Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen 

 

ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook 

 

jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen

 

echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is 

 

grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld

 

succes 

 

dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen

Hey

heb jij je iPhone gekregen?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

Hey Luc,

dank je wel voor je bericht toch en geruststelling.

weet je toevallig wanneer ze ongeveer weer in stock zullen zijn?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Helaas dit kan ik je niet meedelen. Wij zijn afhankelijk van wat Apple ons laat geworden. De logistieke dienst laat je in elk geval iets weten. Groetjes

Hey allemaal,

weet er iemand wanneer er nu eindelijk iPhone 14max pro worden geleverd?

het begint nu echt te lang te duren en online wordt ik ook niet echt wijzer?

groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

Hallo,

dank je voor je berichtje, ik zie bij appel dat de leverdatum op 27dec staat, betekend dat dat bij ons ook zo is??

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik hoop dat het toch vroeger gaat worden want voor Proximus is dat ook geen goede reclame al die achterstanden.Maar Apple hangt natuurlijk ook weer af van de fabrieken waar ze gemaakt worden enz.Ik duim alvast voor u 👍 Groetjes,Joel

Reageer