Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 86 reacties
  • 2810 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dag ik heb de dossierbeheerder van je dossier 47067490 deze feedback meegegeven. Deze zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar Sorry voor de late reactie.Ik veronderstel dat ondertussen alles in orde is gekomen.Indien niet, geef een seintje voor verder nazicht.Groetjes,Joel

Beste luc, 

Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg.. 

Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig. 

Hallo

 

Weet iemand waar ik mijn track en trace code voor bpost kan terugvinden?

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima Ja ik vind dit vervelend maar ofwel krijg je je geld terug of het toestel( er is een stockbreuk momenteel) Groetjes  Luc

@AntonellaD de gsm is geleverd. Bedankt voor de hulp. Voor het scherm heb ik nog niks gehoord van Bpost. Het zal wel komen zeker. 
Grtz

Reputatie 7
Badge +3

@mvrimmi Sorry voor de late reactie.Volgens mijn gegevens zou ondertussen alles in orde zijn gekomen.Indien niet,  laat het me weten via deze weg voor verder nazicht.Excuses alvast voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel

Beste,

 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.

bestelnummer is: R00000034013416939

groeten!

duurt allemaal veel te lang .. tegen eind van deze week!! ga ik annuleren als ik niks hoor! met telkens ja achterliggends dienst is dit aan het nachecken!!! heb zo vaak bij andere providers online besteld altijd netje en vlot!!! hier word je telkens van die ene chatrobot naar de andere gestuurd!!!! service is echt waardeloos!!!! Stuur je 10x je id en nog steeds komt er geen vooruitgaan!!!!! PROXIMUS PAS JE INFORMATIE AAN!!! 2 WERKDAGEN GELEVERD!!!!! OOONNZINNNNNNN!!!!!! MIJN GEDULD RAAKT OP!!!!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Dag Ronny, bedankt voor de info. Ben blij dat de gsm is toegekomen. Ik volg het mee met je op in verband met de monitor. Groetjes, Antonella

FYI: meer info als de ⌘-edewerkers terug langkomen hier.

Op 26/11 Iphone 12 besteld, ordernr. ,(klantnummer 6********) staat nu nog steeds in behandeling. Iemand enig idee waar ik meer info kan krijgen ?

Ik heb vorige week vrijdag via webshop (mooi geregeld , dacht ik) van Proximus een abo met een hele dure telefoon besteld. Deze ging twee dagen geleden geleverd worden…  natuurlijk op de dag van de aangekondigde levering, verdwijnt de gsm van de radar. Onvindbaar. Natuurlijk mijn twijfels over betrouwbaarheid Bpost. Heb bpost gebeld, dan Proximus. Ticketje geopend en de boodschap is “wachten” … intussen bericht van bpost gekregen:  “uw zending is verdwenen, contacteer proximus voor een claim” … proximus gebeld en rara… wacht nog maar even meneer. Niks kunnen ze er aan doen. Dus, je betaalt voor een gsm, kan niet eens kiezen om een duurdere Premium service te gebruiken , maar als Bpost dan je pakketje verduistert is het op jouw rekening. ... Op dit Forum heel wat, mensen die bijna 2 maanden rond dolen op zoek naar een antwoord. Ga ik nu in de situatie komen waar de uitkomst is dat ik twee maanden ga moeten wachten? 
heeft iemand positieve ervaring… de dames van de klantendienst via de telefoon en chat doen er alles aan om maar weinig of beperkte opvolging te bieden. De zoektocht naar de gsm langs hun kant doen, en mij gewoon een nieuwe gsm sturen in ver buiten een logische redenering…

dikke zucht al 3 dagen… Proximus… take your resposabilities!!! Heb mijn vrouw bij jullie gezet met 24 maand getrouwheid, zelf verlengd met 24 maanden + alle telco bij jullie voor meer dan 10 jaar. Beetje integriteit zou fijn zijn he.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Erw1n  Dit is voor jou in behandeling bij de bevoegde dienst via dossiernummer 46925283. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte.

@Michael R.  Voor jou werd dossier 46872039 behandeld.

Groetjes,
Antonella

Ik heb op 22/11/2020 een gsm bestelt een afbetaal 549 euro betaal en tot nu nix gehoord over mijn bestalen,

Ik heb contact met proxious en hun me vertal  ik betaalt ne , en tot nu de problem niet opgelost , ik wet niet war moet ik doen. Mijn klant no 62*******

Reputatie 7
Badge +3

@mustafakhaleelsaeed  Voor jou werd dossier 46909373 opgemaakt. Zodra deze in behandeling komt, neemt de dossierbeheerder met jou contact op. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Naar aanleding van het onderzoek dat lopende is bij Proximus en Bpost in verband met de 1ste levering (monitor in plaats van gsm) wordt er gevraagd om een foto door te sturen van elke zijde van de doos (6 in totaal). Er zou namelijk nog een andere label op moeten staan in verband met de levering. Kan je me deze foto’s via deze weg bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 

Reputatie 7
Badge +3

@Alyssia  Dag, deze zou vandaag geleverd worden. Groetjes

Dus in dit forum moet je van proximus ook niet veel verwachten. De klantendienst mag gerust zijn, covid 19 zal er niet doorgeraken juist zoals de klanten. Een versterkte bunker is dat :mask:

Reputatie 1

Hoe kan ik mijn bestelling volgen wanneer deze geleverd wordt ik heb maandag i phone 12pro besteld met nieuw abonement maar vind deze nergens terug wanneer deze geleverd wordt ?

R4WRBSHOP009348743 is bestelling nr

Reputatie 1

Bij mijn het zelfde probleem en niemand die reageert maar heb wel al 550€ betaald slechte service hier en hoop dat ik de i phone krijg voor de feestdagen 

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Traxxxie  Bestelnummer R4WEBSHOP009336622 kon niet apart worden verwerkt omdat jouw verhuis nog lopende is. Daarom werd deze bestelling samengevoegd met de verhuis in order R4WEBSHOP009082335. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

 Ok ik hoop dat alles snel in orde komt !!

Reageer