Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Beste luc,
Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg..
Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig.
Hallo
Weet iemand waar ik mijn track en trace code voor bpost kan terugvinden?
Alvast bedankt
Grtz
Beste,
Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.
bestelnummer is: R00000034013416939
groeten!
duurt allemaal veel te lang .. tegen eind van deze week!! ga ik annuleren als ik niks hoor! met telkens ja achterliggends dienst is dit aan het nachecken!!! heb zo vaak bij andere providers online besteld altijd netje en vlot!!! hier word je telkens van die ene chatrobot naar de andere gestuurd!!!! service is echt waardeloos!!!! Stuur je 10x je id en nog steeds komt er geen vooruitgaan!!!!! PROXIMUS PAS JE INFORMATIE AAN!!! 2 WERKDAGEN GELEVERD!!!!! OOONNZINNNNNNN!!!!!! MIJN GEDULD RAAKT OP!!!!!
Op 26/11 Iphone 12 besteld, ordernr. ,(klantnummer 6********) staat nu nog steeds in behandeling. Iemand enig idee waar ik meer info kan krijgen ?
Ik heb vorige week vrijdag via webshop (mooi geregeld , dacht ik) van Proximus een abo met een hele dure telefoon besteld. Deze ging twee dagen geleden geleverd worden… natuurlijk op de dag van de aangekondigde levering, verdwijnt de gsm van de radar. Onvindbaar. Natuurlijk mijn twijfels over betrouwbaarheid Bpost. Heb bpost gebeld, dan Proximus. Ticketje geopend en de boodschap is “wachten” … intussen bericht van bpost gekregen: “uw zending is verdwenen, contacteer proximus voor een claim” … proximus gebeld en rara… wacht nog maar even meneer. Niks kunnen ze er aan doen. Dus, je betaalt voor een gsm, kan niet eens kiezen om een duurdere Premium service te gebruiken , maar als Bpost dan je pakketje verduistert is het op jouw rekening. ... Op dit Forum heel wat, mensen die bijna 2 maanden rond dolen op zoek naar een antwoord. Ga ik nu in de situatie komen waar de uitkomst is dat ik twee maanden ga moeten wachten?
heeft iemand positieve ervaring… de dames van de klantendienst via de telefoon en chat doen er alles aan om maar weinig of beperkte opvolging te bieden. De zoektocht naar de gsm langs hun kant doen, en mij gewoon een nieuwe gsm sturen in ver buiten een logische redenering…
dikke zucht al 3 dagen… Proximus… take your resposabilities!!! Heb mijn vrouw bij jullie gezet met 24 maand getrouwheid, zelf verlengd met 24 maanden + alle telco bij jullie voor meer dan 10 jaar. Beetje integriteit zou fijn zijn he.
Groetjes,
Antonella
Ik heb op 22/11/2020 een gsm bestelt een afbetaal 549 euro betaal en tot nu nix gehoord over mijn bestalen,
Ik heb contact met proxious en hun me vertal ik betaalt ne , en tot nu de problem niet opgelost , ik wet niet war moet ik doen. Mijn klant no 62*******
Hallo
op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit?
Dus in dit forum moet je van proximus ook niet veel verwachten. De klantendienst mag gerust zijn, covid 19 zal er niet doorgeraken juist zoals de klanten. Een versterkte bunker is dat
Hoe kan ik mijn bestelling volgen wanneer deze geleverd wordt ik heb maandag i phone 12pro besteld met nieuw abonement maar vind deze nergens terug wanneer deze geleverd wordt ?
R4WRBSHOP009348743 is bestelling nr
Bij mijn het zelfde probleem en niemand die reageert maar heb wel al 550€ betaald slechte service hier en hoop dat ik de i phone krijg voor de feestdagen
Ok ik hoop dat alles snel in orde komt !!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.