Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Dag
Goeiedag,
Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.
Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.
Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.
Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?
Alvast bedankt.
Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.
Hallo,
ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.
is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel?
bedankt alvast voor het nakijken.
mvg
Jennifer
Goedeavond,
Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen.
Groet Marcel
Proximus moet met Bpost verder onderhandelen zie andere voorbeelden op het forum
→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum
Proximus moet met Bpost verder onderhandelen zie andere voorbeelden op het forum
→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum
Heb net uw situatie bekeken… is een flash forward voor wat mij staat te wachten. Onbetrouwbare dienst van Bpost. Die mannen weten echt wel als proximus op die doos staat dat er 8/10 kans is dat ze de inhoud in het buitenland kwijt kunnen. Easy money. En Proximus… die speelt pilatus blijkbaar.
hier ook iets van deze aard
→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum
PS: iemand die van proximus zelf is, zal pas maandag hier terug op het forum langskomen.
Grtz Ronny
Voor mij is dit spelletje al 2 weken aan de gang, ik ben benieuwd of ik voor kerstmis nog ga geholpen worden.
Bpost bezorger steelt een pakket van Proximus ,de klant moet hiervoor boeten.
Het enige dat ik hoor is “geduld hebben” “wachten” “procedures”.
Sorry maar ik als klant die betaald heeft voor een dienst en/of product heb hier totaal geen boodschap aan.
Ikhad ondertussen al een nieuw pakket kunnen gehad hebben en de 2 multimiljoen bedrijven kunnen dit onderling oplossen.
Ik zit hier al 2 weken zonder telefoon en zonder mijn nummer, en binnen enkele dagen gaan ze wel al de eerste rekening crediteren van mijn bankrekening (dat gaat uiteraard wel snel).
En dit allemaal omdat er een bezorger zo tof is om paketten te ontvreemden, het is blijkbaar moeilijk om van andermans gerief af te blijven.
Om uw belangen te vrijwaren lijkt het mij aangewezen dat u per aangetekend schrijven een formele ingebrekestelling stuurt naar beide bedrijven en tegelijkertijd althans bij Proximus een eventuele aanrekening van gsm en abo betwist
Indien de verzending gebeurt op risico van de verzender dienen Proximus en Bpst het onderling op te lossen
Contractuele leveringstermijn | FOD Economie (fgov.be)
TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.
FYI:
Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt, om je hierbij verder te helpen, dit zal hoogstwaarschijnlijk pas morgen zijn omdat de achterliggende diensten eventueel moeten kunnen aangesproken worden.
NB: Best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),
zodat zij hiermee direct verder aan de slag kunnen.
Beste,
ik heb een bestelling geplaatst voor een smartphone + abonement ik heb 2 maal de mail gekregen voor de ID card bevestiging heb het 2 maal gedaan maar geen amtwoorden of bestelling ontvangen tot nu toe.
Mvg,
Dean
Hallo,
Ik heb op 3/12 een iphone besteld met abonnement. Deze is nog altijd niet geleverd geweest.. Er staat bij mijn status dat ze het nog altijd klaar aan het maken zijn. Kan er mij iemand vertellen hoelang dit kan duren of ik nog moet wachten??
Grtjs
Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.