Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 84 reacties
  • 2732 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Cindyboeckmans Onder welk klantnummer en naam heeft men de bestelling gedaan.Heeft u de betaling kunnen uitvoeren en heeft men een weborder.Welk toestel en abonnement had u gekozen.Kan u dit aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zaince vul je de klantgegevens op je klantprofiel even aan, om dit verder na te kijken? Alvast bedankt, Heidi

Goeiedag,

 

Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.

Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.

Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.

Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Dit is wel heel vreemd. Bij de verzendinformatie zie ik dat er op 28/12/2020 effectief een AppleiPhone12Pro 128GB Graph werd gescand met het imei-nummer. Het dossier is nog niet toegewezen aan een dossierbeheerder. Ik neem deze op mijn naam en ga dit verder voor je uitzoeken. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Zaince Je bent vandaag telefonisch gecontacteerd door mijn collega om dit in orde te maken. Je moet enkel nog even een mailtje sturen naar doc@proximus.com met een foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart en in het onderwerp de vermelding van je klantnummer. Groetjes, Antonella

Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.

Reputatie 7
Badge +3

@Jennifer1992 Heeft u de betaling/voorschot al kunnen uitvoeren en een afspraakdatum kunnen  vastleggen voor de levering van het toestel door bpost.Groetjes,joel

Hallo,

 

ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.

is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel? 

 

bedankt alvast voor het nakijken.

 

mvg

 

Jennifer

Goedeavond, 

Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen. 

Groet Marcel 

 

Reputatie 7
Badge +3

@DeSzo2608 Is het ondertussen in orde geraakt, indien niet graag klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Wat wou u juist bestellen?Groetjes,Joel

Proximus moet met Bpost verder onderhandelen zie andere voorbeelden op het forum

→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum

 

Proximus moet met Bpost verder onderhandelen zie andere voorbeelden op het forum

→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum

 

Heb net uw situatie bekeken… is een flash forward voor wat mij staat te wachten. Onbetrouwbare dienst van Bpost. Die mannen weten echt wel als proximus op die doos staat dat er 8/10 kans is dat ze de inhoud in het buitenland kwijt kunnen. Easy money. En Proximus… die speelt pilatus blijkbaar. 

hier ook iets van deze aard

→ Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum

 

PS: iemand die van proximus zelf is, zal pas maandag hier terug op het forum langskomen.

@AntonellaD bedankt voor de snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp gaan ze een nieuwe iPhone opsturen. Wanneer gaat dat zijn? Krijg ik er een track en trace van? Wat moet ik met die game monitor doen?

Grtz Ronny 

Reputatie 1

Voor mij is dit spelletje al 2 weken aan de gang, ik ben benieuwd of ik voor kerstmis nog ga geholpen worden.

Bpost bezorger steelt een pakket van Proximus ,de klant moet hiervoor boeten.

Het enige dat ik hoor is “geduld hebben” “wachten” “procedures”.

 

Sorry maar ik als klant die betaald heeft voor een dienst en/of product heb hier totaal geen boodschap aan.

Ikhad ondertussen al een nieuw pakket kunnen gehad hebben en de 2 multimiljoen bedrijven kunnen dit onderling oplossen.

Ik zit hier al 2 weken zonder telefoon en zonder mijn nummer, en binnen enkele dagen gaan ze wel al de eerste rekening crediteren van mijn bankrekening (dat gaat uiteraard wel snel).

@Erw1n ik hoop dat je snel geholpen wordt maar je hebt mijn topic al gezien dus verwacht je maar aan hetzelfde liedje.

En dit allemaal omdat er een bezorger zo tof is om paketten te ontvreemden, het is blijkbaar moeilijk om van andermans gerief af te blijven.

 

Reputatie 7
Badge +4

Om uw belangen te vrijwaren lijkt het mij aangewezen dat u per aangetekend schrijven een formele ingebrekestelling stuurt naar beide bedrijven en tegelijkertijd althans bij Proximus een eventuele aanrekening van gsm en abo betwist

Indien de verzending gebeurt op risico van de verzender dienen Proximus en Bpst het onderling op te lossen

Contractuele leveringstermijn | FOD Economie (fgov.be)

Uw herroepingsrecht uitoefenen bij een aankoop op afstand (bv. via internet) | FOD Economie (fgov.be)

 

 

TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.

FYI: 

Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt, om je hierbij verder te helpen, dit zal hoogstwaarschijnlijk pas morgen zijn omdat de achterliggende diensten eventueel moeten kunnen aangesproken worden.

NB: Best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct verder aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Bpost heeft de opdracht gekregen om de monitor terug te komen ophalen. De levering van de iPhone zou morgen moeten gebeuren. Het nieuwe tracenummer stuur ik ja via privébericht. Ik volg dit samen met jou op via dossier 47121935.  Groetjes, Antonella

Beste,

 

ik heb een bestelling geplaatst voor een smartphone + abonement ik heb 2 maal de mail gekregen voor de ID card bevestiging heb het 2 maal gedaan maar geen amtwoorden of bestelling ontvangen tot nu toe.

 

Mvg,

 

Dean

Hallo,

 

Ik heb op 3/12 een iphone besteld met abonnement. Deze is nog altijd niet geleverd geweest.. Er staat bij mijn status dat ze het nog altijd klaar aan het maken zijn. Kan er mij iemand vertellen hoelang dit kan duren of ik nog moet wachten??

 

Grtjs 

Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ollie011  De bestelling werd gisteren opnieuw ingevoerd in het Proximus Center. De levering gebeurt volgende week. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dag ik heb de dossierbeheerder van je dossier 47067490 deze feedback meegegeven. Deze zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar Sorry voor de late reactie.Ik veronderstel dat ondertussen alles in orde is gekomen.Indien niet, geef een seintje voor verder nazicht.Groetjes,Joel

Reageer