Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Hallo iedereen,
Daarstraks telefoon gekregen van een Proximus-medewerker : de verkeerdelijk ingehouden gratis belminuten kunnen technisch niet rechtgezet worden, maar Proximus gaat een gepaste compensatie voorzien in de vorm van een creditnota .
Hallo AntonellaD,
Bedankt voor uw reactie.
Hopen op een positieve correctie
groetjes
Allee einde goed alles goed
voor jou heb ik ook een dossier laten opmaken om na te kijken;
groetjes
Tina
En dan kun je nog niet beweren dat ze gelogen hebben dat het gratis is om te bellen naar vaste nummers
Dag Tina,
Beste dank.
Ik heb hetzelfde voor. Ik had nog een aantal gratis belminuten van de Premium club maar nu zijn die ‘op’ nadat ik gisteren een lang gesprek naar een vaste lijn gedaan heb, een gesprek dat volgens Proximus NU gratis zou zijn. Krijg ik die belminuten terug ?
Mede door de bemiddeling van Tina kreeg ik eveneens een creditnota ter compensatie.
Van harte bedankt Tina en ook de Proximus medewerker, die de creditnota bevestigde .
werd hier op het forum door anderen ook gemeld dat ze gecrediteerd werden
Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen
TUI: Door proximus medewerkers werd dit al voor sommigen recht gezet, dus wachten tot maandag als zij hier terug langskomen.
Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen
Geachte PX. Zie bovenstaande. Kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
Ach ja sorry, te vluchtig gelezen, maar dat zullen ze zeker in orde brengen, alleen moet proximus hier eerst de draad oppakken
Ik weet dat Premium Club is afgeschaft. Ik heb me echter verkeerd uitgedrukt.
Het moet zijn ‘het huidige saldo van de belminuten’, die destijds aangeschaft werden via Premium Club, klopt niet.
Dag rooboo,
Ter aanvulling op mijn bericht : de e-mail van Proximus (“Communicatie van Proximus naar aanleiding van covid-19”) op 17 maart jl. werd verstuurd door “CEO Proximus – Guillaume Boutin” met e-mailadres info@news.proximus.com , maar het is waarschijnlijk niet zinvol om op betroffen e-mail te reageren.
Maak u niet te veel illusies over mails naar Proximus. Zouden die wel gelezen worden?
Vul beiden zo beel mogelijk gegevens in in uw profiel zodat medewerkers van Px u gemakkelijker kunnen helpen.
info@news.proximus.com is volgens mij toch geen mail gericht aan de CEO maar aan het NEWS team, nee?
hallo jj3800,
Fijn om toch ‘n reactie te krijgen op m’n bericht. Er moeten toch meerdere forumgebruikers zijn die dit probleem voorhebben. Toch geen reactie gelezen buiten die van u.
Ook van de Proximus-medewerkers komt geen reactie…..zijn die momenteel technisch werkloos ?
groetjes
Hierover is een intern onderzoek lopende. De voorbeelden zijn verzameld en doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Zodra er feedback wordt gegeven, laten we dit uiteraard weten. Groetjes, Antonella
hallo AntonellaD
Vandaag al ‘n telefonische reactie gekregen van ‘n proximusmedewerker/premiumclub.
Hebben het probleem nagekeken en voor een correcte en aanvaardbare oplossing gezorgd.
bedankt voor tussenkomst
Groetjes en hou het gezond.
Rooboo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.