gratis belminuten en Corona

  • 30 March 2020
  • 35 reacties
  • 1054 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten


35 reacties

Hallo iedereen,

Daarstraks telefoon gekregen van een Proximus-medewerker : de verkeerdelijk ingehouden gratis belminuten kunnen technisch niet rechtgezet worden, maar Proximus gaat een gepaste compensatie voorzien in de vorm van een creditnota .

Reputatie 2
Badge

Hallo AntonellaD,

Bedankt voor uw reactie.
Hopen op een positieve correctie

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@gerdadr Ook voor jou werd er een dossier opgemaakt voor nazicht en rechtzetting. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella

Allee einde goed alles goed 👍

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Dossier 45211540 werd opgemaakt voor de Premium Club om dit verder na te kijken. Een dossierbeheerder zal je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Klasse dank u wel 😷🤗👍🔝

Ik heb hetzelfde voor. Ik had nog een aantal gratis belminuten van de Premium club maar nu zijn die ‘op’ nadat ik gisteren een lang gesprek naar een vaste lijn gedaan heb, een gesprek dat volgens Proximus NU gratis zou zijn. Krijg ik die belminuten terug ?

 

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b

@jj3800 

Mede door de  bemiddeling van Tina kreeg ik eveneens een creditnota ter compensatie.

Van harte bedankt Tina en ook de Proximus medewerker, die de creditnota bevestigde .

werd hier op het forum door anderen ook gemeld dat ze gecrediteerd werden :thumbsup_tone3:

Hallo rooboo,

Ik heb hetzelfde probleem …

Heb dit ook eergisteren gemerkt.

Gisteren diverse pogingen ondernomen om Proximus telefonisch of via e-mail (kan dit wel?) te bereiken … zonder resultaat .

Uiteindelijk gisteren dan maar een e-mail gestuurd naar proximus.customer.care@proximus.com (is blijkbaar een externe firma die consumentenondersteuning voor Proximus doet). E-mail is alleszins aangekomen (leesbevestiging ontvangen). 

Wacht nu op antwoord.

Dag rooboo,

Ter aanvulling op mijn bericht : de e-mail van Proximus (“Communicatie van Proximus naar aanleiding van covid-19”) op 17 maart jl. werd verstuurd door “CEO Proximus – Guillaume Boutin” met e-mailadres info@news.proximus.com , maar het is waarschijnlijk niet zinvol om op betroffen e-mail te reageren.

 

Reputatie 6
Badge +2

Maak u niet te veel illusies over mails naar Proximus. Zouden die wel gelezen worden?  

Vul beiden zo beel mogelijk gegevens in in uw profiel zodat medewerkers van Px u gemakkelijker kunnen helpen.

 info@news.proximus.com is volgens mij toch geen mail gericht aan de CEO maar aan het NEWS team, nee?

Reputatie 2
Badge

hallo jj3800,

Fijn om toch ‘n reactie te krijgen op m’n bericht. Er moeten toch meerdere forumgebruikers zijn die dit probleem voorhebben.  Toch geen reactie gelezen buiten die van u.
Ook van de Proximus-medewerkers komt geen reactie…..zijn die momenteel technisch werkloos ? :kissing_smiling_eyes:

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Hierover is een intern onderzoek lopende. De voorbeelden zijn verzameld en doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Zodra er feedback wordt gegeven, laten we dit uiteraard weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

hallo AntonellaD

Vandaag al ‘n telefonische reactie gekregen van ‘n proximusmedewerker/premiumclub.
Hebben het probleem nagekeken en voor een correcte en aanvaardbare oplossing gezorgd.

bedankt voor tussenkomst :thumbsup:

Groetjes en hou het gezond.

Rooboo

Reputatie 7
Badge +1

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten

Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔

TUI: Door proximus medewerkers werd dit al voor sommigen recht gezet, dus wachten tot maandag als zij hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten

Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔

Geachte PX. Zie bovenstaande. Kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt 😷🤗😉

volgens wat op de site staat niet meer 

Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen

zie > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

Reputatie 7
Badge +1

volgens wat op de site staat niet meer 

Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen

zie > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

@Martin. Dit had ik ook gelezen maar het gaat over de afgeschreven belminuten. Daar wil ik een reactie op 😷🤗🤔😉

Ach ja sorry, te vluchtig gelezen, maar dat zullen ze zeker in orde brengen, alleen moet proximus hier eerst de draad oppakken :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Dossier 45211540 werd opgemaakt voor de Premium Club om dit verder na te kijken. Een dossierbeheerder zal je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD  het saldo van mijn Premium Club belminuten klopt evenmin. Kan iemand dit checken en rechtzetten?

Alvast bedankt

ter info:Premium club punten is al een tijd vervangen door enjoy , dus je punten zullen vervallen zijn.

zie > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_new_reward/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/trouw-via-enjoy.html 

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Rewards__/My-Rewards

cfr,: http://myproximus.be 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin,  bedankt voor je respons.

Ik weet dat Premium Club is afgeschaft. Ik heb me echter verkeerd uitgedrukt.

Het moet zijn ‘het huidige saldo van de  belminuten’, die destijds aangeschaft werden via Premium Club, klopt niet.

Reageer