Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
gratis belminuten en Corona
Ach ja sorry, te vluchtig gelezen, maar dat zullen ze zeker in orde brengen, alleen moet proximus hier eerst de draad oppakken
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔
Geachte PX. Zie bovenstaande. Kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt 😷🤗😉
TUI: Door proximus medewerkers werd dit al voor sommigen recht gezet, dus wachten tot maandag als zij hier terug langskomen.
Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔
Mede door de bemiddeling van Tina kreeg ik eveneens een creditnota ter compensatie.
Van harte bedankt Tina en ook de Proximus medewerker, die de creditnota bevestigde .
Hallo iedereen,
Daarstraks telefoon gekregen van een Proximus-medewerker : de verkeerdelijk ingehouden gratis belminuten kunnen technisch niet rechtgezet worden, maar Proximus gaat een gepaste compensatie voorzien in de vorm van een creditnota .
Ik heb hetzelfde voor. Ik had nog een aantal gratis belminuten van de Premium club maar nu zijn die ‘op’ nadat ik gisteren een lang gesprek naar een vaste lijn gedaan heb, een gesprek dat volgens Proximus NU gratis zou zijn. Krijg ik die belminuten terug ?
Dag Tina,
Beste dank.
Hallo iedereen,
Zelf heb ik na bijna 2 weken nog steeds geen reactie van Proximus of rechtzetting gekregen … Het lijkt er wel op dat sinds enkele dagen (voorlopig ?) geen aangeschafte belminuten meer ingehouden worden (maar ben intussen al flink wat aangeschafte belminuten kwijt). Graag hulp of advies. Mijn profiel vermeldt van in het begin mijn klantnummer en telefoonnummer.
Dank en groeten
En dan kun je nog niet beweren dat ze gelogen hebben dat het gratis is om te bellen naar vaste nummers
Er is blijkbaar nog geen oplossing gekomen, er worden nog steeds aangeschafte gratis belminuten afgehouden .
Het ziet er naar uit dat gesprekken naar vaste nummers tijdens de piekuren pas echt gratis zijn als de aangeschafte gratis belminuten op nul komen ...
ook voor jou is er een dossier opgestart voor onderzoek.
Je wordt nog gecontacteerd.
groeten,
Tina
Proximus haalt bij de actie gratis belminuten voor oproepen naar vaste nummers (ook tijdens de piekuren) bij aantal (en mogelijk meerdere ?) personen met nog belminuten aangeschaft met het Premium programma de betroffen “gratis” belminuten weg bij de aangeschafte belminuten.
Wat gebeurt er met de oproepen naar vaste nummers tijdens de piekuren voor klanten zonder aangeschafte belminuten? Zijn deze belminuten echt “gratis” of worden ze mogelijk (foutief) gefactureerd zonder rekening te houden met de betroffen actie ? Ik kan dit evenwel niet controleren. Zijn er forumgebruikers die dit kunnen nagaan ?
Beste dank en groeten.
Nog een fijne zonnige dag
Aan Argenteus,
M’n gemeld probleem had in feite niks meer te maken met “premiumpunten”. T’is zoals Martin meld “premiumpunten is al lang verleden tijd”. M’n probleem ging in feite met de foutieve verwerking van de destijds (met premiumpunten) aangekochte gratis belminuten. Deze belminuten werden nu ook afgebouwd terwijl Proximus aangeeft van gratis bellen naar vaste nummers in België. Ik had misschien beter geschreven dan ‘n Proximusmedewerker me hiervoor had gecontacteerd in plaats van Proximusmedewerker/premiumclub, zodat er misschien geen misverstand hieromtrent kon ontstaan.
met vriendelijke groeten
Ik weet dat Premium Club is afgeschaft. Ik heb me echter verkeerd uitgedrukt.
Het moet zijn ‘het huidige saldo van de belminuten’, die destijds aangeschaft werden via Premium Club, klopt niet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.