gratis belminuten en Corona

  • 30 March 2020
  • 35 reacties
  • 1054 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten


35 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b

@jj3800 

Mede door de  bemiddeling van Tina kreeg ik eveneens een creditnota ter compensatie.

Van harte bedankt Tina en ook de Proximus medewerker, die de creditnota bevestigde .

werd hier op het forum door anderen ook gemeld dat ze gecrediteerd werden :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +1

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten

Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔

TUI: Door proximus medewerkers werd dit al voor sommigen recht gezet, dus wachten tot maandag als zij hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten

Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen 😷🤔

Geachte PX. Zie bovenstaande. Kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt 😷🤗😉

volgens wat op de site staat niet meer 

Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen

zie > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

Reputatie 7
Badge +1

volgens wat op de site staat niet meer 

Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen

zie > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

@Martin. Dit had ik ook gelezen maar het gaat over de afgeschreven belminuten. Daar wil ik een reactie op 😷🤗🤔😉

Ach ja sorry, te vluchtig gelezen, maar dat zullen ze zeker in orde brengen, alleen moet proximus hier eerst de draad oppakken :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Dossier 45211540 werd opgemaakt voor de Premium Club om dit verder na te kijken. Een dossierbeheerder zal je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Dossier 45211540 werd opgemaakt voor de Premium Club om dit verder na te kijken. Een dossierbeheerder zal je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Klasse dank u wel 😷🤗👍🔝

Reageer