Skip to main content

gratis belminuten en Corona

  • 30 March 2020
  • 35 reacties
  • 1054 Bekeken

Hallo Iedereen,

Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.

Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.

Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?

Met vriendelijke groeten

Aan Argenteus,

M’n gemeld probleem had in feite niks meer te maken met “premiumpunten”. T’is zoals Martin meld “premiumpunten is al lang verleden tijd”. M’n probleem ging in feite met de foutieve verwerking van de destijds (met premiumpunten) aangekochte gratis belminuten. Deze belminuten werden nu ook afgebouwd terwijl Proximus aangeeft van gratis bellen naar vaste nummers in België. Ik had misschien beter geschreven dan ‘n Proximusmedewerker me hiervoor had gecontacteerd in plaats van Proximusmedewerker/premiumclub, zodat er misschien geen misverstand hieromtrent kon ontstaan.

met vriendelijke groeten


@rooboo , bij mij gaat het om hetzelfde probleem, nl. het saldo van de gratis belminuten die ik indertijd  verkreeg via Premium Club en die nog steeds geldig zijn. Ik drukte me echter fout uit door over ‘punten’ te spreken.

Nog een fijne zonnige dag

 


Ok Geen probleem.

morgen kunnen ze dit verder onderzoeken dan.


Proximus haalt bij de actie gratis belminuten voor oproepen naar vaste nummers (ook tijdens de piekuren) bij aantal (en mogelijk meerdere ?) personen met nog belminuten aangeschaft met het Premium programma de betroffen “gratis” belminuten weg bij de aangeschafte belminuten.

Wat gebeurt er met de oproepen naar vaste nummers tijdens de piekuren voor klanten zonder aangeschafte belminuten? Zijn deze belminuten echt “gratis” of worden ze mogelijk (foutief) gefactureerd zonder rekening te houden met de betroffen actie ? Ik kan dit evenwel niet controleren. Zijn er forumgebruikers die dit kunnen nagaan ?

Beste dank en groeten.


@Argenteus 

ook voor jou is er een dossier opgestart voor onderzoek.

Je wordt nog gecontacteerd.

groeten,

Tina


Er is blijkbaar nog geen oplossing gekomen, er worden nog steeds aangeschafte gratis belminuten afgehouden .

Het ziet er naar uit dat gesprekken naar vaste nummers tijdens de piekuren pas echt gratis zijn als de aangeschafte gratis belminuten op nul komen ...


En dan kun je nog niet beweren dat ze gelogen hebben dat het gratis is om te bellen naar vaste nummers :wink::relaxed:


Hallo iedereen,

  Zelf heb ik na bijna 2 weken nog steeds geen reactie van Proximus  of rechtzetting gekregen …   Het lijkt er wel op dat sinds enkele dagen (voorlopig ?) geen aangeschafte belminuten meer ingehouden worden (maar ben intussen al flink wat aangeschafte belminuten kwijt). Graag hulp of advies. Mijn profiel vermeldt van in het begin mijn klantnummer en telefoonnummer. 

Dank en groeten


@jj3800 

voor jou heb ik ook een dossier laten opmaken om na te kijken;

groetjes

Tina


Dag Tina,

  Beste dank.


Reageer