Na drie vruchteloze pogingen via het alom gekende 080022800 nummer richt ik me in wanhoop tot hier …
Ons gebouw, bestaande uit 19 appartementen, werd bij aansluitingswerken bij een bewoner reeds voorgaand jaar reeds voorzien van de kabel met fiber zodat men niet weer zou moeten graven en hangt nu mooi naast onze aansluitkast (die na een halve eeuw dienst ook wel aan vervanging toe is).. Mijn verbazing is dus groot wanneer blijkt dat ik geen fiber aansluiting kan krijgen, desondanks dit in het belendende appartementsgebouw geen probleem is.
Ik vermoed dat het te maken heeft omdat de installateur willens nillens de aansluiting op de voorgevel wilt doen, daar waar dit onvermijdelijk schade aanbrengt bij onze gevel en wij als eigenaars dit niet willen. Het gebouw heeft vier etages en voldoet dus aan de voorwaarden van minder dan 5 verdiepingen wat in de prachtige Proximus filmpjes vermeld wordt om de bekabeling binnen het gebouw te leggen. Aangezien ik zelf op de gelijkvloerse etage woon, lijkt me dit dus geen probleem te zijn. Echter volgens de verschillende telefonistes op 080022800 kan dit niet en geven ze mijn klacht door of kortweg, ik hoor er nooit meer iets van. De laatste maal, ik beken was ik behoorlijk kortaf maar ik ben het uitermate moe dat iemand aan de andere zijde van de lijn in alle anonimiteit denkt mij te moeten betuttelen. Ik weet waar ik over praat, dit in tegenstelling tot de telefonische correspondenten die vooral poeslief zijn wanneer men je iets kan aansmeren.
Kan iemand mij dus eindelijk eens zeggen wanneer ik een fiber aansluiting kan krijgen a.u.b.???
Met mijn dank voor uw aandacht.
Danny