Skip to main content
Vraag

Van Telenet naar Proximus met GSM toestel


Beste,

Ik heb een abonnement + toestel aangevraagd bij Proximus (Nu Telenet klant).
Zaterdag heb ik (na 1,5 week, terwijl er beloofd wordt na 3 werkdagen) mijn nieuwe gsm + simkaart ontvangen.

Normaal zou mijn netwerk van Telenet binnen de 24u uitvallen en mijn nieuwe simkaart geactiveerd worden. Mijn netwerk is echter nog steeds niet uitgevallen...

Iemand die kan helpen?

Martin
  • 20 maart 2018
TUI: Kijk op http://www.1299.be aan welke operator uw nr nog altijd toegewezen is.
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

  • Apprentice
  • 20 maart 2018
Nog steeds Telenet... 😑

Martin
  • 20 maart 2018
Nog wat info >
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht

  • Apprentice
  • 20 maart 2018
Bedankt! Ik hoop echter dat het zover niet hoeft te komen en dat men mijn nummer z.s.m activeert...

Martin
  • 20 maart 2018
Ik zal duimen 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 21 maart 2018
Hallo Shannen,

Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorgeven, dan bekijken we het even verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.