Vraag

Van Telenet naar Proximus met GSM toestel

  • 20 March 2018
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

Beste,

Ik heb een abonnement + toestel aangevraagd bij Proximus (Nu Telenet klant).
Zaterdag heb ik (na 1,5 week, terwijl er beloofd wordt na 3 werkdagen) mijn nieuwe gsm + simkaart ontvangen.

Normaal zou mijn netwerk van Telenet binnen de 24u uitvallen en mijn nieuwe simkaart geactiveerd worden. Mijn netwerk is echter nog steeds niet uitgevallen...

Iemand die kan helpen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Shannen,

Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorgeven, dan bekijken we het even verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ik zal duimen 😉
Bedankt! Ik hoop echter dat het zover niet hoeft te komen en dat men mijn nummer z.s.m activeert...
Nog wat info >
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht
Nog steeds Telenet... 😑
TUI: Kijk op http://www.1299.be aan welke operator uw nr nog altijd toegewezen is.
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

Reageer