Skip to main content
Beantwoord

PICKX via decoder - TV Gids - aan het laden/geen informatie beschikbaar


Sinds vandaag kan ik nog enkel live TV bekijken via Android Decoder.  Bij TV Gids melding Aan het laden/geen informatie beschikbaar.  Netflix & Disney+ is geen probleem.  Ook via de PickX app op tablet geen probleem, enkel via TV niet mogelijk.  Decoder werds reeds meerdere malen gereboot maar het probleem blijft

Beste antwoord door DaisyS

@Mejis73 Er was gisteren een algemeen probleem met de tv-gids. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

er zijn momenteel problemen die gekend zijn bij proximus met de tv gids, dit komt zo snel mogelijk in orde.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 248 reacties
  • 6 mei 2021

Master Magic, het regent klachten over Pick wanneer worden die problemen aangepakt ?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2021

@Mejis73 Er was gisteren een algemeen probleem met de tv-gids. Dit zou nu opgelost moeten zijn.