Skip to main content
Vraag

PPV


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1

In Mijn bibliotheek staat naast NETFLIX de rubriek PPV.

Wat is dat?

 

Groetjes,

 

Paul

This topic has been closed for comments

19 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1251 reacties
  • 11 april 2020

Zijn dat geen diensten of programma's die je kunt bestellen en betalren in fjnctie van wat je verbruikt :Prijs Per Verbruik


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 11 april 2020

Bedankt voor jouw reactie.

Met jouw indicatie vind ik nu iets in de aard van Pay Per View.

Goed.

Maar weet nu iemand wat ik daar mee moet of kan.

 

 


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:

 

3. Aansprakelijkheid van Proximus

3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.

3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

Wat zie je al je er op klikt bij staat er “geen items”


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 11 april 2020

Dag Martin,

 

Dan gebeurt er niets.


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 11 april 2020

Na een contact met de 0800…  blijkt dat het iets te maken heeft met Corona en daar zou komen te staan wat je extra besteld hebt.


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1251 reacties
  • 11 april 2020

Daar kon je toen er nog voetbal was een losse match bestellen indien je gaan sportabonnement hebt. Maar sinds corona is er geen vietbal meer.


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 11 april 2020

Bedankt.


Forum|alt.badge.img+3

Volgens mij is er gewoon een fout geslopen in de benaming van huidig gehuurde items dat nu met de Engelstalige term wordt aangeduid. De PPV staat op exact dezelfde plaats in de handleiding waar je anders gehuurde opnames vond zie hier: https://www.proximus.be/dam/jcr:443370bb-14df-49f1-b646-5a1eb960c2fb/cdn/sites/support/nl/pdf/tv-manual.pdf~2019-03-06-08-33-04~cache.PDF (pagina 5)


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

Was mij eigenlijk nog nooit opgevallen dat dit  daar stond, er is wel een software update geweest en ik denk dat dit daar niet stond op mijn decoder met de vorige software versie.


Forum|alt.badge.img+3

Bij mij staat er nu PPV in de plaats. Neen, dat heeft er nooit niet gestaan bij de vorige versies van de tv software. Dus gelinkt aan de nieuwe update. Gewoon de veldnaam die in het Engels staat in plaats van in het Nederlands.


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

Inderdaad als ik er op klik krijg ik “geen items gevonden” 


Forum|alt.badge.img+3

Het is gewoon puur een taalprobleem en geen technisch probleem. Maar ik begrijp ook wel de vraag omdat dit hiervoor nooit stond in het tv-menu, dat men zich vragen stelt.


Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2020

ik ging er inderdaad ook nooit op gelet hebben moest PaulBonnyns dit hier niet op tafel gegooid hebben. En gelukkig niks om zorgen over te maken :slight_smile:


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 12 april 2020

Ik stel me dan de vraag. Is het niet aan proximus om hierover te communiceren?

 

Gegroet allen en een zalige Pasen.

 

Paul


Martin
  • 33508 reacties
  • 12 april 2020

Ja dat wel maar ze zijn niet aanwezig op het forum tot dinsdag om meer uitleg te geven.

Voor u ook en aan iedereen een zalig Pasen, maar het zal voor de grootouders dit jaar toch een heel ander paasfeest zijn zonder de kleinkinderen die afkomen om paaseitjes te zoeken en rapen in de tuin!

 


Forum|alt.badge.img+3

Eigenlijk had dit opgemerkt moeten worden tijdens de kwaliteitscontrole alvorens de nieuwe versie gelanceerd werd van de tv-software. Maar missen is menselijk. Voor jullie ook een zalig Pasen.


Martin
  • 33508 reacties
  • 12 april 2020

ja soms laat men wel eens bij het breien een steek vallen :wink: