Vraag
KLACHT
Als zakelijke klant zitten wij nu bijna 2 weken! zonder vast lijn, onze klanten kunnen ons niet bereiken en wij kunnen ons werk niet optimaal uitvoeren. We hebben een simpele verhuis aangevraagd op vrijdag 2 september van ons vast nummer, deze zit nu vast in het systeem van Proximus door een interne fout! De IT-afdeling van Proximus is hier mee bezig maar wij zitten wel met de problemen ondertussen. Wij willen vandaag een oplossing voor ons probleem en een serieuze compensatie voor het ongemak. Ons personeel die ondertussen al uren in contact zijn geweest met de klantendienst zonder enig succes, de klanten die niet tevreden zijn van onze service aangezien ze ons niet kunnen bereiken, mogelijke klanten die wij kwijtgespeeld zijn door niet bereikbaar te zijn, personeel die hun job niet optimaal kunnen uitoefenen, ... wie betaald dit allemaal?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.