Geachte,
de laatste maanden ervaar ik steeds meer problemen met mijn internet. Ook het telefoneren (i-talk) is soms niet mogelijk. Wanneer ik een site wil openen, dan duurt dat minuten om dan de vermelding te krijgen: oeps, site is niet beschikbaar. Ik heb 2 pogingen gedaan om mijn klacht te deponeren via de site 'http://www.skynet.be/over/contacteer-ons', maar ook bij het verzenden ervan liep het alweer fout. Daarom probeer ik het langs deze weg.
Een poosje geleden had ik dezelfde klachten en toen heeft een technicus van bij jullie deze vakkundig opgelost. Surfen ging zeer vlot! Nu echter, zijn er periodes dat het absoluut triestig is. Zoals nu, rond de middag of in de namiddag.
Zeer regelmatig herstart ik de modem, maar ook dat brengt geen soelaas, ook niet op dat moment. Tevens branden er op dat moment ook weinig lichtjes op mijn B-box. Zo valt het https://mailto:'@'-lampje geregeld uit, flikkert het lampje ernaast of valt het weg (streepje met boogjes aan weerszijden). Met momenten flikkert alleen dit laatste en dat met het cijfer 1. Al de andere lampjes zijn dan uit.
Wel kan ik vermelden dat we recent buren hebben gekregen, maar eigenlijk weet ik zelfs niet of ze aangesloten zijn bij skynet of telenet. Dus of het daaraan ligt...?
Ik weet alleen dat surfen op het internet zeer vervelend verloopt, alsook het telefoneren. Graag had ik dit opgelost gezien.
Met vriendelijke groeten,
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.