Skip to main content
Beantwoord

Geen tv...


Sedert deze morgen heb ik geen tv meer. Ook de opnames bekijken lukken niet. De tv guide is zichtbaar maar als ik iets wil bekijken lukt het niet. Ik krijg de melding "onverwachts probleem. Geen verbinding. Wenst u hulp?" Ja...uiteraard ...verbinding wordt tot stand gebracht en alles zou in orde moeten zijn maar...nope. zelfde. Met nu pikzwarte achtergrond bij de tv gids. Heb al opgestart maar zonder resultaat. Mijn facturen zijn betaald en het internet werkt perfect . Help???

Beste antwoord door ElsJ

M10tje hoe is u decoder met de modem verbonden? Heeft u de modem ook al eens uit de stroom gehaald? Groeten Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2018
M10tje hoe is u decoder met de modem verbonden? Heeft u de modem ook al eens uit de stroom gehaald? Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 17 april 2018
Probleem opgelost.
Na wat zoeken vond ik hoe ik mijn decoder kon resetten. En dat heeft het dus opgelost. Thx

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 17 april 2018
M10tje dat doet me plezier nog een prettige avond. groeten Els

Reageer