2GB mobiele data in maxi pack
Ik merkte dat, nadat de mobiele data in mijn smart+15 abonnement op gebruikt waren, er niet werd overgeschakeld naar mijn mobiele data in het maxi pack. Ik bel naar de klantendienst, ze zeggen me dat er niets mis is en dat ik gerust nog kan surfen, dat de aangerekende mobiele data (zogezegd overschreden) zullen gecrediteerd worden. Omdat ik in het verleden wel meermaals foutieve info krijg via klantendienst, neem ik het zekere voor het onzekere en stel de vraag nog eens via chat. Daar wordt me gezegd dat het al heel lang geleden is dat er nog zo een formule van zo een oud pack gezien werd en dat we allemaal moeten meegaan met onze tijd. Excuseer?! Er wordt meteen ook geprobeerd om mij te overhalen mijn pack om te zetten naar een modern pack, waar ik 5 euro minder zou betalen, maar dus ook 2gb mobiele data minder zou hebben. Aangezien jullie nog steeds 5 euro rekenen per 500 MB ( ongelooflijk trouwens), komt me dat dus duurder uit. Verder discussiëren kan niet, de vriendelijke chatmedewerker besluit dat ze voldoende tijd heeft verspild aan het gesprek, zegt me dat ik het voorstel zelf kan bekijken via mail sluit het gesprek. Altijd fijn als je als trouwe klant, bijna 20 jaar ondertussen (hoe zou ik anders aan een voorhistorisch pack geraken😉 ), toch vijf minuten kostbare tijd gegund krijgt van een chatmedewerker. Je voelt je als klant dan zo gewaardeerd. Ik heb daarna een mail gestuurd omdat ik mij niet heus behandeld voel, maar... ook geen reactie via mail, dus voor ik de ombudsman contacteer, toch nog een laatste poging wagen via jullie forum. Ik heb geen bericht gekregen dat het abonnement waar ik al jaren tijdig maandelijks voor betaal gewijzigd zou worden. Ook al is dit een prehistorisch pack, mi kunnen contractvoorwaarden niet zomaar nadelig, eenzijdig zonder enige berichtgeving , gewijzigd worden. Ik sta er dan ook op dat ik toegang blijf hebben tot deze 2gb mobiele data in het maxi pack waar ik al jaren voor betaal. De chatlog kunnen jullie ook gratis erbij verkrijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.