Sinds 2016, dat is twee jaar melden
Fout in straatnaam.
Nu weer gemeld, werd opgelost en zou in orde zijn maar dat is het niet.
Ik verneem van de postbode dat de straatnaam nog steeds niet klopt.
Op de gewone brieven en duplicaten wel.
Beantwoord
Facturen komen niet toe. Gewone post wel
Beste antwoord door ThomasP
Hey Peter66, ik raad aan hiervoor onze diensten te contacteren via privébericht naar Het Proximus Team of via een andere contactkanaal. Dit gezien je heel wat privégegevens gaat moeten doorgeven en een publiek topic hier niet echt geschikt voor is. 🙂
Edit:
Ik zie trouwens dat er hiervoor reeds een dossier openstaat (32912008). Jammer dat dit wat langer duurt dan normaal maar mijn collega's zijn ermee bezig. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
Bekijk origineelEdit:
Ik zie trouwens dat er hiervoor reeds een dossier openstaat (32912008). Jammer dat dit wat langer duurt dan normaal maar mijn collega's zijn ermee bezig. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.