Skip to main content
Beantwoord

Modem en decoder na einde contract inleveren, opsturen: verkooppunt _ Kiala _ Ups _Bpost

  • 9 februari 2018
  • 4 reacties
  • 2441 Bekeken

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
Blijkt nog steeds niet duidelijk gezien de vele topics en verschillende antwoorden.

De link die hier vaak geplaatst werd spreekt enkel van UPS, de klantendienst spreekt van inleveren, of zelfs Bpost. Hoe gaat dit nu eigenlijk.

Beste antwoord door Wim VL

Voor technische problemen ruilen we in principe om via ups, voor een nieuwe decoder is het via bpost.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 276 reacties
  • 9 februari 2018
Ik verneem van PX dat inleveren kan met Bpost en winkel een andere operator zegt dan weer van niet...

Martin
  • 33520 reacties
  • 9 februari 2018
ik had je post niet gezien en had hier eigenlijk ook om duidelijkheid gevraagd
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inleveren-modem-43198/index1.html#post600466

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2018
Voor technische problemen ruilen we in principe om via ups, voor een nieuwe decoder is het via bpost.

Martin
  • 33520 reacties
  • 9 februari 2018
Maar er zijn dan toch uitzonderingen bij het ruilen bij een technisch probleem want er ik heb hier van buren gehoord dat dit via Bpost gebeurd is ?
Of bedoel je gewoon dat er geen vaste regel bestaat en kan afgeweken worden indien de klant hierom vraagt ?
En mag hieruit ook besloten worden dat inleveren bij technisch probleem of stopzetten van contract het ook nog mogelijk is via proximus center en proximus partners ?