Skip to main content
Beantwoord

Lijnen opnieuw instellen mbt Prox TV app

  • 24 januari 2018
  • 1 reactie
  • 292 Bekeken

Hallo,
Bij my Proximus staat de juiste lijnnr.
Echter bij de Proximus tv app staat nog de lijnnr van mijn ex ( factuur stond toen ook op mijn naam).
Ik woon een half jaar apart en zolang ging de tv app perfect op mijn huidige lijn.

En nu ineens verschijnt bij de tv app de weergave van mijn ex ( vb opgenomen programma’s)

Hoe kan ik dit terug in orde krijgen?
Dank u

Beste antwoord door AndyR

Hoi Bolleke,

Kan je ons een privébericht sturen met daarin je klant- of telefoonnummer dan kijk ik dit verder voor je na. Een privébericht kan je sturen via de volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Andy.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 79 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2018
Hoi Bolleke,

Kan je ons een privébericht sturen met daarin je klant- of telefoonnummer dan kijk ik dit verder voor je na. Een privébericht kan je sturen via de volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Andy.

Reageer