Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app


Als ik wil aanmelden op de tv app. Krijg ik het bericht dat de log in niet is gekoppeld aan een proximus tv account. Ik heb de app van my proximus en dat is geen probleem om me aan te melden. Heb de app al verwijderd en terug opgezet en nog steeds het zelfde. Zijn wel veranderd naar tutimus maar dit is ondertussen al 4 maand geleden vind dat het ondertussen wel al eens in orde mag zijn.

Beste antwoord door Bart_093

opgelost door collega's van jullie chat-helpdesk.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

25 reacties

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Kan je nog even proberen? Ik heb de koppeling tussen je account en de app even gereset.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 21 januari 2019
Beste Wenzel,
Heb het ondertussen geprobeerd en het is in orde. Super blij. Bedankt voor de snelle hulp en oplossing. Had er gisteren voor gebeld maar konden geen probleem zien en konden me niet helpen ?. Maar nu is het eindelijk opgelost.

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Het onderdeel dat ik opnieuw heb ingesteld, zit dan ook een beetje verstopt 😅
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken 🤓

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 februari 2019
Beste,

ik heb hetzelfde probleem. Ik geraak niet ingelogd op de Proximus TV app als ik de login gegevens van MyProximus gebruik. Heb hiervoor ook al naar de klantendienst gebeld die dit ging oplossen binnen de 48u, helaas zonder resultaat.

Kan u me verder helpen?

Willem

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 25 februari 2019
Welke foutmelding krijg je wanneer je probeert in te loggen?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 februari 2019
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, als ik de app open (na het terug te installeren) krijg ik dezelfde foutboodschap dat mijn login niet gelinkt is aan mijn myproximusaccount.

Als ik nadien de app terug open blijkt wel dat ik ingelogd ben maar krijg ik steeds deze melding:'Oops, something went wrong'

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 27 februari 2019
hi nick, dit zou nu voor je moeten werken

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 februari 2019
Dag Jonathan,

Het lijkt nu te werken, bedankt voor dit zo snel op te lossen.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 27 februari 2019
graag gedaan !

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 28 februari 2019
jonathandr schreef:
hi nick, dit zou nu voor je moeten werken


Is het mogelijk dat bij mij ook na te kijken, ik ben sinds een week klant bij jullie maar die app krijg ik maar niet aan de praat. Kan niet aanmelden, lijkt me hetzelfde probleem dan hier.
Ik heb het telefonisch gemeld bij Proximus maar daar zeiden ze me dat het 10 dagen kan duren ...

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 februari 2019
Bart, als je gaat inloggen op MyProximus, zie je daar je producten staan?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 28 februari 2019
Charlotte.D schreef:
Bart, als je gaat inloggen op MyProximus, zie je daar je producten staan?


Bedankt voor de snelle reactie.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 28 februari 2019
Als ik probeer in te loggen, met de gegevens die voor MyProximus wel werken, krijg ik deze melding:


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 februari 2019
Bart, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt, want je profiel zelf staat goed, maar de activatie van de TV app blijft hangen.
Grtjs

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 28 februari 2019
Charlotte.D schreef:
Bart, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt, want je profiel zelf staat goed, maar de activatie van de TV app blijft hangen.
Grtjs


Dag Charlotte, ik ben nieuw hier en ken de procedures dus nog niet. Hou je me hier op de hoogte van de verdere ontwikkelingen, of probeer ik gewoon dagelijks een keertje tot het werkt?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 februari 2019
Als wij nieuws doorkrijgen van ons IT team, zullen wij dit doorgeven. Maar na een 24u mag je gerust al even testen! Grtjs, Charlotte

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 maart 2019
Sinds 2 weken px klant met een Minimus en exact hetzelfde probleem.
Ingelogd in myPX en live tv kijken op de desktop geeft volgende foutboodschap
"Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account".
Px TV is nochtans opgenomen in "mijn producten"
Wat moet ik doen, dank u wel

Martin
  • 33256 reacties
  • 3 maart 2019
wachten tot morgen als Proximus terug langskomt op het forum, waarschijnlijk moeten ze zoals gewoonlijk een kleine aanpassing doen.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 4 maart 2019
hi, kan je dit nu nog even proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 maart 2019
Werkt nu perfect, dank je wel Jonathan

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 4 maart 2019
graag gedaan

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 7 maart 2019
Charlotte.D schreef:
Als wij nieuws doorkrijgen van ons IT team, zullen wij dit doorgeven. Maar na een 24u mag je gerust al even testen! Grtjs, Charlotte


Ik heb het nog regelmatig geprobeerd, maar werkt nog steeds niet ...
Nog geen nieuws van de IT-ers?

  • 0 reacties
  • 7 maart 2019
Dit is momenteel nog in behandeling, gelieve nog even geduld uit te oefenen.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2019
opgelost door collega's van jullie chat-helpdesk.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 12 maart 2019
Bart, fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Bedankt om het ons te laten weten.