Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang tot E Press

  • 26 februari 2021
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Wanneer ik via MyProximus (zowel op smartphone, desktop & laptop + verschillende browsers en via de app) mijn E Press probeer te linken, krijg ik onderstaande foutmelding:

 

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft.

Graag een oplossing (zelfde probleem voor Pickx App, apart topic voor geopend)

Beste antwoord door HadewychT

@LeanEagle Ik heb je activatie voor Pickx verwijderd en terug geactiveerd. Ook voor E-press heb ik nog een instelling juist gezet. Kan je beiden nu eens testen aub ?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 26 februari 2021

@LeanEagle Indien nog problemen graag uw klantgegevens(klantnummer - gsm-nummer-naam-adres en e-mailadres) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even  na voor u.Groetjes,Joel


Martin
  • 33508 reacties
  • 26 februari 2021

TBI: De gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 februari 2021

Dat is bij deze gebeurd, profiel is aangevuld. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 26 februari 2021

@LeanEagle Ik heb gezien dat in onze systemen e-press HLN actief staat.Ik ga het intern doorgeven om verder na te kijken alsook voor de problemen rond Pickx app.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 maart 2021

@Joel M 

Beste

 

Nog steeds geen toegang tot deze beide services. 

 

Heeft u enige update hierover? 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2021

@LeanEagle Ik heb je activatie voor Pickx verwijderd en terug geactiveerd. Ook voor E-press heb ik nog een instelling juist gezet. Kan je beiden nu eens testen aub ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 maart 2021

Alles werkt, bedankt voor de hulp.