Vraag
gezocht 1 bekwaam medeweker
Weer foutieve factuur reeds de derde maand op rij de eerste maand was nog erger dan werd kosten aangerekend terwijl de rekening 10 dagen voor de vervaldatum betaald was. Steeds wordt onterecht my e-press aangerekend ten eerste zou dit gratis in een pack maxifiber met mobiele nummers ten tweede heb ik dit nooit gevraagd of geactiveerd en ik kan zelf in my proximus die optie niet afzetten. De vorige 2 maanden is het rechtgezet maar moet steeds ongelofelijk veel tijd en moeite insteken ik heb aal uren gechat en gebeld en verschillende mails gestuurd maar het raakt maar niet opgelost na het vorige telefonisch contact was ik nog optimistisch maar de volgende dag kwam de nieuwe rekening en weer was het verkeerd en nog verhoogd in prijs.
Dit is gewoon administratief en dat geraakt al maar niet opgelost.
Ook hardware-matig (technisch) is na 3 maanden mijn installatie niet in orde
ik wenste een pack internet + mobiel nl maxi fiber met 2 mobiel nummers nu dat het eind vorige maand eindelijk in orde was kreeg ik dinsdag 2 mails voor een nieuw contract voor mobiele nummers wat dan weer niet van toepassing was en ook in my proximus verschijnen die aanvragen wat heel niet meer nodig ik heb nu een flex pack (maxi fiber met 2 mobiel zie bijlage producten ook de optie van 11€ wifi booster en fiber upgrade hebben ze komen plaatsen op 2 december maar de instalateur kon de booster box niet instellen en zei dat in Brussel moest maar dat is ook nog altijd niet in orde
dus ik zoek aub 1 bekwaam medewerker die dit nu kan oplossen in het winkelpunt zeggen ze dat dat online moet gebeuren met chat robot en de chat medewerkers uren gechat mails gestuurd iemand van customer care aan de telefoon gehad maar nog steeds dezelfde problemen.
ik heb al verschillende case nummers volgnummers
ik voel mij machteloos en depressief
Smets Frank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.