De voorbije maanden is mijn factuur met 4 euro verhoogd van 75,99 naar 79,99. Alleen het gaat hier over een voormalig ‘oud’ pack Maxi Internet dat nu Fiber Flex Family is. Alleen mijn kennissen betalen voor dezelfde diensten en pack 74,99 (opgetrokken van 70,99).
Ik betaal evenwel 5 euro extra. Waarschijnlijk is dit een restant van de voorgaande omzettingen van oud naar nieuwe formules, alleen als ik MyProximus mijn diensten controleer vind ik geen enkele extra dienst die de extra 5 euro ten opzichte van de reguliere Fiber Flex Family rechtvaardigt?
Heb al paar kanalen geprobeerd, maar binnen geraken is behoorlijk lastig. Wil in elk geval mijn abonnement als het enkel de diensten van Fiber Flex Family aan 74,99 inhoudt (voor zover ik kan nagaan), ook aan dat bedrag aangerekend wordt.
Vraag
Van oude factuur naar nieuwe correcte factuur?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.