Hallo,
Vandaag werd ik gebeld door het nummer +32 2 580 20 53, waarbij de beller aangaf namens Proximus te handelen. De persoon in kwestie drong aan op het maken van een afspraak om een adviseur langs te sturen om promoties te bespreken. Aanvankelijk heb ik aangegeven dat ik beschikbaar ben omdat ik vorige week zelf een contactformulier van Proximus heb ingevuld om gecontacteerd te worden, en er werd een afspraak vastgelegd. Kort na het gesprek ontving ik een sms van het nummer 8810 ter bevestiging van deze afspraak. Echter, ik heb nu mijn twijfels over de betrouwbaarheid van dit gesprek. De beller klonk zeer opdringerig. Desondanks beschikte zij over persoonlijke informatie, zoals mijn naam, adres en gegevens over mijn abonnement bij Proximus. Ik heb echter geen gevoelige gegevens verstrekt. Is dit een scam? Als ik het nummer op Google opzoek, dan kom ik reacties tegen van mensen die dit ook verdacht vinden.
Met vriendelijke groet,
Steve
Vraag
Is dit een scam?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.