Een tweetal maanden geleden hebben we onze account van business naar privé omgezet.
De facturering liep vlot.
In MyProximus echter staat de account nog altijd op business. Alle hulp (via Messenger of via de app) hebben tot nu toe niets gegeven.
Zou het mogelijk zijn de MyProximus account te verwijderen, zodat ik een nieuwe kan aanmaken?
Bedankt
Beste antwoord door Martin
Van zodra hier morgen iemand van het Prox forumteam de draad opneemt kunnen ze dit voor je regelen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.
Van zodra hier morgen iemand van het Prox forumteam de draad opneemt kunnen ze dit voor je regelen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.
Ik had het account verwijderd dat aan uw klantennummer in uw forumprofiel gekoppeld stond.
Kan u voor de zekerheid het emailadres/login dat uw gebruik toevoegen aan het veld Ticket in uw forumprofiel? Dan kunnen via die manier eens kijken om het te verwijderen als het nog bestaat.
Ik wil een nieuw account aanmaken met een al gebruikt mailadres. Ik had een tijdje geleden contact met een proximusmedewerker en men ging de bestaande accounts verwijderen.
Wanneer ik nu een nieuw account probeer te maken krijg ik nog steeds de melding dat het mailadres al in gebruik is.
Ik heb inderdaad een nieuwe account kunnen maken. Maar als ik na de bevestigingsmail het mailadres wil valideren krijg ik het bericht ‘Authentificatie mislukt !’ .. Nochtans het juiste wachtwoord ingevuld.
Nadat ik mijn nieuwe account heb aangemaakt (op het outlook email adres), krijg ik een bevestigingsmail. Maar wanneer ik wil valideren, krijg ik, net als janvanbostraeten hierboven, het bericht ‘Authentificatie mislukt !’
Ik kan wel inloggen, en dan blijkt dat de hele operatie voor niets was. MyProximus stuurt me nog altijd naar “business”, en als ik op privé klik, krijg ik de melding dat “Het lijkt erop dat u een business klant bent, we nodigen u uit om de business versie van de site te raadplegen.”
Na tien weken begint dit wel wat ontmoedigend te worden.
Als het laten verwijderen en dan opnieuw aanmaken van het MyProximus account niet volstaat om het account op “privé” te krijgen, wat moet ik dan doen, wie bij Proximus kan dit oplossen?
Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) kunnen dit voor u wel (laten)oplossen, ik vrees evenwel dat u hier voor maandag van hen geen reactie meer zult bekomen
Ik neem aan dat het betrokken klantnr in uw form login profiel vermeld is (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)
Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) kunnen dit voor u wel (laten)oplossen, ik vrees evenwel dat u hier voor maandag van hen geen reactie meer zult bekomen
Ik neem aan dat het betrokken klantnr in uw form login profiel vermeld is (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)
Ach, het sleept al aan sinds begin juli, tot maandag wachten zal wel lukken.
Wanneer ik inlog, gaat het automatisch naar Business, en als ik op Privé klik, krijg ik de melding dat ik business klant ben. Dat is al meer dan twee maanden fout.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid