Beantwoord

MyProximus probleem - account verwijderen

  • 14 September 2021
  • 20 reacties
  • 352 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Een tweetal maanden geleden hebben we onze account van business naar privé omgezet.

De facturering liep vlot.

 

In MyProximus echter staat de account nog altijd op business. Alle hulp (via Messenger of via de app) hebben tot nu toe niets gegeven.

Zou het mogelijk zijn de MyProximus account te verwijderen, zodat ik een nieuwe kan aanmaken?

Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Martin 14 September 2021, 18:10

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@janvanbostraeten 

mijn collega van IT vraagt het volgende

ga op je gsm naar je MyProximus account en doe alsof je de facturen gaat openen: als je de foutmelding krijgt, schud je met de gsm

vervolgens krijg je een automatisch scherm waar je een foutmelding kan melden, eventueel een schermopname meesturen

Onze IT afdeling krijgt deze berichten rechtstreeks binnen en kunnen zo een log maken en het probleem beter analyseren.

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@SamyA 

Onze It-ers zijn ermee bezig geweest : lukt het nog steeds niet ? Ik vraag Tessa, de dossierbeheerder, van het lopende ticket je te contacteren

Excuses voor het ongemak

Vriendelijke groeten

Tina

Als ik de Myproximus App op mijn smartphone open om een factuur te betalen krijg ik dit.. ook als ik de qr-code scan.. 

 

 
Reputatie 1
Badge

Dat is dus wat ik in MyProximus krijg.

Wanneer ik inlog, gaat het automatisch naar Business, en als ik op Privé klik, krijg ik de melding dat ik business klant ben. Dat is al meer dan twee maanden fout.

 

Wat kan ik nog doen om dit juist te krijgen? :thinking:

Inderdaad geduld schijnt een mooie deugd te zijn ;-)

Reputatie 1
Badge

@SamyA & @janvanbostraeten 

Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) kunnen dit voor u wel (laten)oplossen, ik vrees evenwel dat u hier voor maandag van hen geen reactie meer zult bekomen

Ik neem aan dat het betrokken klantnr in uw form login profiel vermeld is (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)

 

Ach, het sleept al aan sinds begin juli, tot maandag wachten zal wel lukken. 

Reputatie 7
Badge +4

@SamyA & @janvanbostraeten 

Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) kunnen dit voor u wel (laten)oplossen, ik vrees evenwel dat u hier voor maandag van hen geen reactie meer zult bekomen

Ik neem aan dat het betrokken klantnr in uw form login profiel vermeld is (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)

 

Reputatie 1
Badge

Als het laten verwijderen en dan opnieuw aanmaken van het MyProximus account niet volstaat om het account op “privé” te krijgen, wat moet ik dan doen, wie bij Proximus kan dit oplossen?

 

Bij mij dus hetzelfde verhaal als bij SamyA met dat verschil dat ik een businessklant ben en Myproximus me naar ‘grote bedrijven’ stuurt.. 

 
Reputatie 1
Badge

Nadat ik mijn nieuwe account heb aangemaakt (op het outlook email adres), krijg ik een bevestigingsmail. Maar wanneer ik wil valideren, krijg ik, net als janvanbostraeten hierboven, het bericht  ‘Authentificatie mislukt !’ 

 

Ik kan wel inloggen, en dan blijkt dat de hele operatie voor niets was. MyProximus stuurt me nog altijd naar “business”, en als ik op privé klik, krijg ik de melding dat “Het lijkt erop dat u een business klant bent, we nodigen u uit om de business versie van de site te raadplegen.”

 

Na tien weken begint dit wel wat ontmoedigend te worden.

 

Ik heb inderdaad een nieuwe account kunnen maken. Maar als ik na de bevestigingsmail het mailadres wil valideren krijg ik het bericht ‘Authentificatie mislukt !’ .. Nochtans het juiste wachtwoord ingevuld.

 

 
Reputatie 6
Badge +3

 @janvanbostraeten  voor u zou het ook verwijderd zijn

Beste,

Ik wil een nieuw account aanmaken met een al gebruikt mailadres. Ik had een tijdje geleden contact met een proximusmedewerker en men ging de bestaande accounts verwijderen. 

Wanneer ik nu een nieuw account probeer te maken krijg ik nog steeds de melding dat het mailadres al in gebruik is.

Hoe kan ik dit oplossen aub?

Vriendelijke groeten.

 
Reputatie 1
Badge

Hartelijk bedankt.

 

Ik zal morgen proberen een nieuwe account aan te maken.

Reputatie 6
Badge +3

Ik had inderdaad de @skynet verwijderd, de @outlook is nu ook verwijderd.

Reputatie 1
Badge

Ja, zal ik doen, alvast bedankt.

Reputatie 6
Badge +3

Ik had het account verwijderd dat aan uw klantennummer in uw forumprofiel gekoppeld stond.

Kan u voor de zekerheid het emailadres/login dat uw gebruik toevoegen aan het veld Ticket in uw forumprofiel? Dan kunnen via die manier eens kijken om het te verwijderen als het nog bestaat.

Reputatie 1
Badge

Account is er nog steeds, maar reageert wat anders dan gewoonlijk. Springt nog altijd naar business wanneer ik inlog.

Zal misschien een dag of twee wachten en dan opnieuw proberen.

Reputatie 6
Badge +3

Het account zou verwijderd zijn.

Van zodra hier morgen iemand van het Prox forumteam de draad opneemt kunnen ze dit voor je regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.  

Reageer