Geachte Proximus
Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet
Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus
Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij
My Proximus en dit werkt dan wel
Betreft: klantnummer: 806286
Beantwoord
Cloud
Beste antwoord door HadewychT
Je account is nog niet geactiveerd voor de Cloud. Op volgende link vind je de uitleg hoe je dit kan doen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Bekijk origineelhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.