Beantwoord

Cloud

  • 15 October 2018
  • 44 reacties
  • 1366 Bekeken

Geachte Proximus
Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet
Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus
Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij
My Proximus en dit werkt dan wel
Betreft: klantnummer: 806286
icon

Beste antwoord door HadewychT 15 October 2018, 20:16

Bekijk origineel

44 reacties

Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden 😉

@Martin : dat is inderdaad waarheid als een koe (om het in dierentermen uit te drukken).
Echter zou het toch niet mogen dat zulke problemen onopgelost blijven want krijg dat maar eens aan je groot-/schoon-/moeder uitgelegd als ze hun foto’s willen selecteren in tijden van (voorlopig light-)lockdown

Mijn bevindingen in de zaak met de cloud Fout in de chrome browser tot nu toe.

In de instellingen van Chrome

  • Browsergegevens wissen
  • Alle Cookies aanvaarden ?

Naar MyProximus

Cloud start op en werkt

Het probleem echter is dat ik de ganse cirkel moet herhalen bij een volgende opstart van de Chrome browser.

Want daar is de fout weer.

Hopelijk vind ik ooit waar het schoentje past. Ik wacht nog steeds naar de Proximus medewerker die mij ging terug bellen. Ik hoop dat het al iets helpt.

Reputatie 7
Badge +4
ik geraak niet meer op mijn cloud. Krijg steeds de volgende melding 'aanmelden mislukt, kan niet aanmelden, probeer het opnieuw
hi conny, kan je dit nogmaals proberen ?
Ter info: pas maandag komt er terug iemand van het Proximus team langs op het forum, om dit verder voor je na te trekken.
ik geraak niet meer op mijn cloud. Krijg steeds de volgende melding 'aanmelden mislukt, kan niet aanmelden, probeer het opnieuw
Reputatie 6
Badge +3
Dag "The German"

kan je ons je lijnnummer of klantennummer eens doorsturen in een privé-bericht?

Hetgene dat we in ons dossier hebben staan, lijkt niet te kloppen.

Je kan ons een privé bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik tracht de Cloud in te stellen (account maken) in MyProximus > produkten maar krijg steevast volgende boodschap als ik op de knop "Cloud" klik:
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Is al dagen zo. Quid? Dank U.
tina.b is het mogelijk van ook eens de aanpassing te laten uitvoeren voor mijn pa?
Reputatie 7
Badge +3
Beste Steven,

het nodige wordt gedaan ivm een comm. geste.

mvg

Tina
Beste SamuelD,

ik kan je met veel plezier bevestigen dat ik zowel op mijn laptop als op mijn GSM via de Proximus App en via Proximus Cloud terug aan mijn bestanden kan.
Alvast hartelijk dank hiervoor.

PS. krijg ik een creditnota voor de +- 2 maanden dat ik de Cloud niet kon gebruiken 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Steven, we hebben een aanpassing gedaan en je zou terug alles op je cloud moeten te zien krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Steven, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij zullen dit nog even nakijken en als wij hier meer info over verkrijgen, dan laten we je dit weten.
Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden 😉
SamuelD,
ik heb het geprobeerd met Google Chrome, Internet Explorer en Firefox en telkens dezelfde melding.

De Cloud App heb ik de afgelopen weken ondertussen al minstens 5 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd met telkenmale zelfde resultaat.

Een van mijn vele telefoons naar Proximus helpdesk kreeg ik een dame aan de lijn, die blijbaar wel intern contact kon zoeken met de dienst die Cloud beheert en waarvoor deze code en foutmelding een duidelijke indicatie gaf dat er iets mis was met mijn account. Men ging me terugbellen, helaas :(

Tot op heden kan ik dus slechts enkel op mijn laptop (dankzij de sync die hier terug lijkt te lukken) slechts aan 58.8 GB data van de +-510 GB die op de Cloud staat.

Ik vrees dus echt mijn data kwijt te geraken hé.

Hopelijk kunnen jullie mij spoedig een oplossing aanreiken
Reputatie 7
Badge +4
stevenwarlop SWAP -, heb je de app op je gsm al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Heb je op verschillende browsers getest of je deze foutmelding krijgt?
als ik probeer via MyProximus site krijg ik wat meer uitleg over deze code 1008 :
Unable to find Account with this identifier, click here to login again
Idem als ik op de pc via browser naar proximuscloud probeer te gaan
Zie screenshot
Ter info: ik heb deze morgen een update binnengekregen.
Na inloggen krijg ik een foutboodschap met inhoud

FOUT
Er is iets misgegaan. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw.
(code: 1008) en een ok knop.

Jammer genoeg is het niet enkele minuten, maar ondertussen al weken 😞
Welke foutmelding krijg je precies? Kan je een screenshot voorzien hiervan?

Kan je alvast al eens de app op je gsm herinstalleren?
Hallo,

de situatie lijkt mij nog niet helemaal opgelost.
Op mijn laptop lijkt de APP inderdaad terug actief en is hij bezig met een deel terug te sycnchroniseren naar mijn laptop.
Op Cloud Web en op de app op mijn GSM blijft hij met de foutmelding en kan hij dus geen contact maken
Reputatie 7
Badge +4
Zie topic: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-niet-toegankelijk-46755 , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
Heb nog eens geprobeerd via de link op MyProximus met default browser Chrome en daar wordt ook automatisch de http://proximuscloud.be omgezet naar https:// en krijg ik dus deze waarschuwing niet !!
Ik weet het begod ook niet waarom dit bij jullie niet gebeurt en niet werkt …
Reputatie 2
meerdere pc geprobeerd, site https proximuscloud-dan inloggen en daarna === sessie verlopen , en dit bij chrome-edge- exployer. is cloud van de aardbol verdwenen of is er dikke paniek bij proximus?
Ja, idd. En als ik via de link van martin ga komt erop dat deze site niet bereikbaar is. Dus er is hier iets aan de hand. HELP
En in plaats van ons hier al deze site toe te sturen. We hebben al alles geprobeerd. Ik ben geen mogool die hier nie mee kan werken of zo. ALLES geprobeerd. ALLES gedaan wat jullie zeiden op de juiste manier. En ook gekeken hie het moet via site. Juist gezelfde gdaan. HET LUKT NIET. DUS KOM MET EEN OPLOSSING. AUB😁

Reageer