Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet
Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus
Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij
My Proximus en dit werkt dan wel
Betreft: klantnummer: 806286
Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden
Echter zou het toch niet mogen dat zulke problemen onopgelost blijven want krijg dat maar eens aan je groot-/schoon-/moeder uitgelegd als ze hun foto’s willen selecteren in tijden van (voorlopig light-)lockdown
Mijn bevindingen in de zaak met de cloud Fout in de chrome browser tot nu toe.
In de instellingen van Chrome
- Browsergegevens wissen
- Alle Cookies aanvaarden ?
Naar MyProximus
- Mijn Producten
- Cloud 10 GB
- Toegang tot Cloud
- http://www.proximuscloud.be
- Cloud aanmelden
Cloud start op en werkt
Het probleem echter is dat ik de ganse cirkel moet herhalen bij een volgende opstart van de Chrome browser.
Want daar is de fout weer.
Hopelijk vind ik ooit waar het schoentje past. Ik wacht nog steeds naar de Proximus medewerker die mij ging terug bellen. Ik hoop dat het al iets helpt.
hi conny, kan je dit nogmaals proberen ?
kan je ons je lijnnummer of klantennummer eens doorsturen in een privé-bericht?
Hetgene dat we in ons dossier hebben staan, lijkt niet te kloppen.
Je kan ons een privé bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Is al dagen zo. Quid? Dank U.
het nodige wordt gedaan ivm een comm. geste.
mvg
Tina
ik kan je met veel plezier bevestigen dat ik zowel op mijn laptop als op mijn GSM via de Proximus App en via Proximus Cloud terug aan mijn bestanden kan.
Alvast hartelijk dank hiervoor.
PS. krijg ik een creditnota voor de +- 2 maanden dat ik de Cloud niet kon gebruiken 🙂
ik heb het geprobeerd met Google Chrome, Internet Explorer en Firefox en telkens dezelfde melding.
De Cloud App heb ik de afgelopen weken ondertussen al minstens 5 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd met telkenmale zelfde resultaat.
Een van mijn vele telefoons naar Proximus helpdesk kreeg ik een dame aan de lijn, die blijbaar wel intern contact kon zoeken met de dienst die Cloud beheert en waarvoor deze code en foutmelding een duidelijke indicatie gaf dat er iets mis was met mijn account. Men ging me terugbellen, helaas :(
Tot op heden kan ik dus slechts enkel op mijn laptop (dankzij de sync die hier terug lijkt te lukken) slechts aan 58.8 GB data van de +-510 GB die op de Cloud staat.
Ik vrees dus echt mijn data kwijt te geraken hé.
Hopelijk kunnen jullie mij spoedig een oplossing aanreiken
Unable to find Account with this identifier, click here to login again
Zie screenshot
FOUT
Er is iets misgegaan. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw.
(code: 1008) en een ok knop.
Jammer genoeg is het niet enkele minuten, maar ondertussen al weken 😞
Kan je alvast al eens de app op je gsm herinstalleren?
de situatie lijkt mij nog niet helemaal opgelost.
Op mijn laptop lijkt de APP inderdaad terug actief en is hij bezig met een deel terug te sycnchroniseren naar mijn laptop.
Op Cloud Web en op de app op mijn GSM blijft hij met de foutmelding en kan hij dus geen contact maken
Ik weet het begod ook niet waarom dit bij jullie niet gebeurt en niet werkt …
En in plaats van ons hier al deze site toe te sturen. We hebben al alles geprobeerd. Ik ben geen mogool die hier nie mee kan werken of zo. ALLES geprobeerd. ALLES gedaan wat jullie zeiden op de juiste manier. En ook gekeken hie het moet via site. Juist gezelfde gdaan. HET LUKT NIET. DUS KOM MET EEN OPLOSSING. AUB
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.