Skip to main content
Geachte Proximus

Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet

Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus

Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij

My Proximus en dit werkt dan wel

Betreft: klantnummer: 806286
Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden 😉
bedoel je dat als je in je browser URL adres balk

https://proximuscloud.be

invoert en op enter drukt dat je dan je foutmelding krijgt





In Edge en chrome browser krijg ik in ieder geval dan geen waarschuwing.
Zie topic: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-niet-toegankelijk-46755 , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden 😉

@Martin : dat is inderdaad waarheid als een koe (om het in dierentermen uit te drukken).
Echter zou het toch niet mogen dat zulke problemen onopgelost blijven want krijg dat maar eens aan je groot-/schoon-/moeder uitgelegd als ze hun foto’s willen selecteren in tijden van (voorlopig light-)lockdown


Dag "The German"



kan je ons je lijnnummer of klantennummer eens doorsturen in een privé-bericht?



Hetgene dat we in ons dossier hebben staan, lijkt niet te kloppen.



Je kan ons een privé bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste Steven,



het nodige wordt gedaan ivm een comm. geste.



mvg



Tina
Beste SamuelD,



ik kan je met veel plezier bevestigen dat ik zowel op mijn laptop als op mijn GSM via de Proximus App en via Proximus Cloud terug aan mijn bestanden kan.

Alvast hartelijk dank hiervoor.



PS. krijg ik een creditnota voor de +- 2 maanden dat ik de Cloud niet kon gebruiken 🙂
Steven, we hebben een aanpassing gedaan en je zou terug alles op je cloud moeten te zien krijgen.
Steven, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij zullen dit nog even nakijken en als wij hier meer info over verkrijgen, dan laten we je dit weten.
stevenwarlop SWAP -, heb je de app op je gsm al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Heb je op verschillende browsers getest of je deze foutmelding krijgt?
Ter info: ik heb deze morgen een update binnengekregen.
Welke foutmelding krijg je precies? Kan je een screenshot voorzien hiervan?



Kan je alvast al eens de app op je gsm herinstalleren?
Welke foutmelding krijg je exact, Danny?
Ronnydp ik heb juist gezelfde. Dus ik denk idd dat er daae iets mis mee is. Heb jou linken allemaal geprobeerd en krijg ook fout melding. Zie foto's. Ik ga er van uit dat jullie cloud van proximus niet veilig is om mijn persoonlijke privé foto's en andere stuf erop te zetten. Vind dit niet kunnen. 😡



en ik die dacht dat proximus één van de beste providers was...........
Ronnydp ik heb juist gezelfde. Dus ik denk idd dat er daae iets mis mee is. Heb jou linken allemaal geprobeerd en krijg ook fout melding. Zie foto's. Ik ga er van uit dat jullie cloud van proximus niet veilig is om mijn persoonlijke privé foto's en andere stuf erop te zetten. Vind dit niet kunnen. 😡
Danny, als je telefonisch contact verkiest kan je ons bereiken via het gratis nummer 0800 22 800. Ik stel wel voor dat je je nummers terug verwijdert van op het forum.
Gewoon ( foutmelding)

ik mag wel betalen maar proximus dienste werk meer niet dan wel
Dus de foutmelding die je krijgt is "foutmelding"? Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, en kijken wat dat geeft?
Je account is nog niet geactiveerd voor de Cloud. Op volgende link vind je de uitleg hoe je dit kan doen.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html



https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Danny, ofwel helpen we je via deze weg verder, maar dan hebben we wel meer input van je nodig (heb je uitgevoerd wat in de eerste link vermeld stond, heb je je product al geactiveerd, etc. etc.), of als je telefonisch contact verkiest kan dat via het gratis nummer 0800 22 800.
cloud werkt niet. vermelding in adresbalk=== niet beveiligde site.

zelfs via myproximus= producten= cloud krijg je een link: http. staat daar normaal geen 'S' bij.
Danny, je laatste zin is me niet helemaal duidelijk. Heb je de stappen uit de eerste link gevolgd? Als dit niet lukte, waar liep je dan vast?

Mijn bevindingen in de zaak met de cloud Fout in de chrome browser tot nu toe.

In de instellingen van Chrome

  • Browsergegevens wissen
  • Alle Cookies aanvaarden ?

Naar MyProximus

Cloud start op en werkt

Het probleem echter is dat ik de ganse cirkel moet herhalen bij een volgende opstart van de Chrome browser.

Want daar is de fout weer.

Hopelijk vind ik ooit waar het schoentje past. Ik wacht nog steeds naar de Proximus medewerker die mij ging terug bellen. Ik hoop dat het al iets helpt.


ik geraak niet meer op mijn cloud. Krijg steeds de volgende melding 'aanmelden mislukt, kan niet aanmelden, probeer het opnieuw

hi conny, kan je dit nogmaals proberen ?
Ter info: pas maandag komt er terug iemand van het Proximus team langs op het forum, om dit verder voor je na te trekken.

Reageer