Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet
Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus
Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij
My Proximus en dit werkt dan wel
Betreft: klantnummer: 806286
https://proximuscloud.be
invoert en op enter drukt dat je dan je foutmelding krijgt
In Edge en chrome browser krijg ik in ieder geval dan geen waarschuwing.
Na de update van het cloud programma op mijn laptop was ik ook alles kwijt , nog een geluk dat ik ook een copie heb op Onedrive, altijd beter van te wedden op twee paarden
Echter zou het toch niet mogen dat zulke problemen onopgelost blijven want krijg dat maar eens aan je groot-/schoon-/moeder uitgelegd als ze hun foto’s willen selecteren in tijden van (voorlopig light-)lockdown
kan je ons je lijnnummer of klantennummer eens doorsturen in een privé-bericht?
Hetgene dat we in ons dossier hebben staan, lijkt niet te kloppen.
Je kan ons een privé bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
het nodige wordt gedaan ivm een comm. geste.
mvg
Tina
ik kan je met veel plezier bevestigen dat ik zowel op mijn laptop als op mijn GSM via de Proximus App en via Proximus Cloud terug aan mijn bestanden kan.
Alvast hartelijk dank hiervoor.
PS. krijg ik een creditnota voor de +- 2 maanden dat ik de Cloud niet kon gebruiken 🙂
Kan je alvast al eens de app op je gsm herinstalleren?
en ik die dacht dat proximus één van de beste providers was...........
ik mag wel betalen maar proximus dienste werk meer niet dan wel
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
zelfs via myproximus= producten= cloud krijg je een link: http. staat daar normaal geen 'S' bij.
Mijn bevindingen in de zaak met de cloud Fout in de chrome browser tot nu toe.
In de instellingen van Chrome
- Browsergegevens wissen
- Alle Cookies aanvaarden ?
Naar MyProximus
- Mijn Producten
- Cloud 10 GB
- Toegang tot Cloud
- http://www.proximuscloud.be
- Cloud aanmelden
Cloud start op en werkt
Het probleem echter is dat ik de ganse cirkel moet herhalen bij een volgende opstart van de Chrome browser.
Want daar is de fout weer.
Hopelijk vind ik ooit waar het schoentje past. Ik wacht nog steeds naar de Proximus medewerker die mij ging terug bellen. Ik hoop dat het al iets helpt.
hi conny, kan je dit nogmaals proberen ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.