Skip to main content
Beantwoord

Wat moet je echt doen om geholpen te worden?

  • 1 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 467 Bekeken

Guy2310
Proximus is teleurstellend tegenwoordig, in april een upgrade naarTuttimus genomen (was reeds klant), vandaag steeds niet 100% in orde, wel sturen ze sms dat alles in orde komt, korting gekregen maar als je services niet voor 100% kan benutten wat is daar dan het voordeel van? Nu is mijn vast telefoonnummer wederom veranderd , amai zeg wat moet een mens nog doen, en hoeveel keer moet ik nog bellen???

Beste antwoord door NickyL

Dag Guy, kan je ons alvast even de betrokken gegevens bezorgen, wanneer is de laatste update op je My Proximus? Kan steeds een privébericht starten via, https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Zo kunnen we het meteen samen oplossen! Groetjes, Nicky
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2017
Zeer vlug word je hier ook niet geholpen....

En blijkbaar word er ook niet op volgorde gewerkt...đŸ€”

Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 2 augustus 2017
Stand van zaken:

- Mobilus M -> nu volledig in orde
- Mobilus M -> data naar 10gb is nog niet aangepast
- Mobilus S -> data naar 3gb is nog niet aangepast
- Proximus TV -> 75% in orde (opties niet zichtbaar in my proximus/TV, blockbuster..)
- Vaste lijn -> is in orde maar wel wederom een nieuw nummer gekregen
- Internet -> volledig in orde

We maken vorderingen 😉

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 2 augustus 2017
Ben onlangs overgestapt van comfort pack naar Familus L pack, op een paar dagen was alles zonder problemen geklaard, enkel de online promo TV bundel van € 5 stond niet op de factuur, na 1 telefoontje en klacht via MyProximus werd dit rechtgezet. Zo zie je maar, tis niet overal kommer en kwel.
Heb de overstap volledig online gedaan.
mvg.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2017
Dag Guy, kan je ons alvast even de betrokken gegevens bezorgen, wanneer is de laatste update op je My Proximus? Kan steeds een privébericht starten via, https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Zo kunnen we het meteen samen oplossen! Groetjes, Nicky

Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 2 augustus 2017
Heb ik een paar uur geleden gedaan Nicky....

Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 augustus 2017
Stand van zaken:

- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus S -> nu volledig in orde ?
Voor mijn 2 Mobilus M zijn de unlimited belminuten nog niet up to date (ticket 30351654)
- Proximus TV -> nu volledig in orde ?
- Vaste lijn -> nu volledig in orde ?
- Internet -> nu volledig in orde ?

Zeer moeilijke bevalling maar uiteindelijk toch gelukt.. 😓

Bedankt Proximus 😉

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 5 augustus 2017
Tja...soms moet je u ellenbogen gebruiken om er u door te worstellen 🙂

Reageer